Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Η εμπειρία μου με τη γυροειδή αλωπεκία .

Καλώς σας βρίσκω όλες και όλους πάλι!
Σας εύχομαι καλό φθινόπωρο!!
Λοιπόν... δεν είμαι σίγουρη γιατί έχω την επιθυμία να γράψω για κάτι τέτοιο όπως είναι η γυροειδής αλωπεκία, απλά πιστεύω ότι ίσως εκεί έξω υπάρχουν πολλές γυναίκες που αντιμετώπισαν αυτό το πρόβλημα και μπορώ να ακούσω τις δικές τους ιστορίες, αλλά ταυτόχρονα γιατί θέλω να σας πω τη δική μου εμπειρία- η οποία δυστυχώς ακόμα μου δίνει και άλλα στοιχεία να ενσωματώσω- για να μην αισθάνεστε κάποιες από εσάς μόνες ή αβοήθητες λόγω της κακής ψυχολογικής κατάστασης...
Για να μάθετε επιστημονικά τι ακριβώς είναι η αλωπεκία ρίξτε μια ματιά εδώ
Για να καταλάβετε όμως πραγματικά πως νιώθει μια γυναίκα χάνοντας τα μαλλιά της εντελώς ξαφνικά και σε πολύ σύντομο χρόνο ακούστε εμένα...
Έπειτα από μια στενοχώρια που πέρασα με την υγεία μου, ευτυχώς περαστική, ο άνδρας μου παρατήρησε μια μικρή πλάκα στο κέντρο της χωρίστρας του μαλλιού μου χωρίς καθόλου τρίχες..
-Δεν είναι τίποτα , του είπα και δεν έδωσα περαιτέρω σημασία.. Σε τρεις μέρες είχα πέντε τέτοιες πλάκες.. και τότε έδωσα σημασία..
Πήγα σε δερματολόγο, η οποία ανέφερε πως το άγχος και η στενοχώρια φέρνει αυτό το αυτοάνοσο νόσημα, πως ονομάζεται γυροειδής αλωπεκία και πως είτε κάνεις θεραπεία είτε όχι θα κάνει το κύκλο της και τα μαλλιά θα ξαναβγούν. Μου είπε να χαρώ το καλοκαίρι με τα παιδιά μου ( αυτό το καλοκαίρι που το περίμενα τόσο πολύ, πιο πολύ και απ' τα παιδιά μου!) και τον άντρα μου, να μη δίνω σημασία σε τίποτα, ούτε θέμα επαγγελματικό, ούτε χρηματικό, ούτε τίποτα.. Μου πήρε 50 ευρώ γι΄αυτές τις ψυχολογικές συμβουλές και εγώ προσπαθούσα να καθησυχάσω τον εαυτό μου λέγοντάς του ότι '' για να το λέει η γιατρός κάτι ξέρει!''.. 
Ταυτόχρονα, είχα ξεκινήσει ένα επιμορφωτικό σεμινάριο πολλών ωρών κάθε μέρα που δε μου επέτρεπε να κάνω τίποτα που θεωρούσα εγώ διασκεδαστικό και ουσιαστικό είτε μόνη μου είτε με την οικογένειά μου και σε δέκα μέρες από την επίσκεψή μου στην δερματολόγο είχα είκοσι πλάκες..
Δεύτερη επίσκεψη σε άλλη δερματολόγο.. Λοσιόν, σπρέι, βιταμίνες, σαμπουάν... Θεραπεία για όσο τραβήξει... '' Πρέπει να έχεις υπομονή με το θέμα αλωπεκία. Υπάρχουν πολλές μορφές, είναι έντονο το πρόβλημά σου γιατί είναι σε πολύ ενεργό στάδιο και σε πρώτη φάση πρέπει να προετοιμάσεις τον εαυτό σου πως ό, τι είναι να πέσει, δεν μπορείς να το αποτρέψεις..''. Μού έδωσε φάρμακα κορτιζονούχα, μού έγραψε ποικίλες εξετάσεις να κάνω,  μού ανέφερε ότι εκτός από λίγες περιπτώσεις τις περισσότερες φορές τα μαλλιά των ασθενών επανέρχονται και πολύ πιο γερά και περισσότερα, πήρα την χαρά πως θα είναι αίσιο το τέλος και ξεκίνησα την θεραπεία...
Τα μαλλιά χάνονταν συνέχεια, εγώ πρηζόμουν από τις κορτιζόνες, από τα νεύρα, γινόμουν χάλια από την στενοχώρια, έκανα χάλια τον άντρα μου και τους δικούς μου από την στενοχώρια, αλλά συνέχιζα την θεραπεία... Τον μισό Ιούνιο, όλο τον Ιούλιο και τον Αύγουστο..
Και κάθε μέρα δεν μπορούσα να κοιτάζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη.. Βλέπετε.. δε το πίστευα πως από τη μια στιγμή στην άλλη είχε γίνει αυτό.. Δεν καταλάβαινα γιατί ο ίδιος μου ο οργανισμός μου το έκανε αυτό... Έλεγα, '' θα το καταλάβαινα αν η απώλεια μαλλιών ήταν συνέπεια μιας άλλης αρρώστιας πραγματικά σοβαρής!'', αλλά ξέρετε κάτι; 
Και η γυροειδής αλωπεκία είναι σοβαρή. Σοβαρή γιατί καταλαβαίνεις πως ο οργανισμός σου, σού χτυπάει ένα καμπανάκι για να τον προσέξεις, σού λέει '' δε με προσέχεις, ζητάς πολλά από μένα, δε με αφήνεις να χαλαρώσω, δεν μπορούν να γίνουν όλα τέλεια, χαλάρωσε λίγο και ζήσε τη ζωή σου όπως της αξίζει..'', σοβαρή γιατί η οποιαδήποτε αυτοπεποίθηση που είχες ως γυναίκα και ειδικά με μαλλιά ως τη μέση, πάει περίπατο, σοβαρή γιατί η καθημερινότητα γίνεται τόσο δύσκολη! Πως να φτιάξεις τα μαλλιά σου για να φαίνεται όσο το δυνατόν λιγότερο το πρόβλημά σου, να έχεις μια φυσιολογική κοινωνική ζωή και άλλα τόσα.. Και γενικά, σοβαρή γιατί είναι σχεδόν αδύνατο να δεχθείς την τωρινή σου εικόνα... Το καλοκαίρι πέρασε λοιπόν χωρίς έντονη χαρά, πήγα για μπάνιο ναι, φορούσα συνεχώς και σε όλες τις γιορτές συναθροίσεις και λοιπά μπαντάνες, μαντήλια και τουρμπάνια, προσπαθούσα να κρύβω το πρόβλημά μου, συνέχιζα και την θεραπεία μου, όμως είχα φτάσει να έχω πλάκες παντού στο μαλλί μου! Ολική γυροειδής αλωπεκία..
Έφτασα λοιπόν σε ένα σημείο που ήθελα ένα διάλειμμα.. από τον εαυτό μου και τη μιζέρια του. 
Πήγα με τον Γιάννη για ένα διήμερο στο Αγκίστρι, μόνοι μας, το καλύτερο διήμερο της ζωής μου, ένιωσα τόσο ήρεμη, τόσο γαλήνια, κολυμπούσα και ένιωθα ένα με τη θάλασσα και κατάλαβα ότι λόγω του προβλήματος μου, άφησα ένα ολόκληρο καλοκαίρι να περάσει και δυστυχώς ο Σεπτέμβρης μού χτυπούσε την πόρτα!
Επιστρέφοντας στην Αθήνα, κατάλαβα ότι δε πρέπει να αγχώνομαι, ούτε να στενοχωριέμαι για.. τρίχες! Υπάρχουν πολλά περισσότερα από την εξωτερική εικόνα και την ματαιοδοξία μου!
Και τα κατάφερα για λίγες μέρες τόσο καλά που σταμάτησα και την θεραπεία μου! Λίγο πριν τον αγιασμό του γιου μου όμως, και πριν ξεκινήσω πάλι τον δεύτερο κύκλο του σεμιναρίου, να πάλι άγχος, να πάλι οι σκέψεις του πώς θα κάνω δημόσιες εμφανίσεις! 
Σε μία μέρα μου έπεσε μια τεράστια τούφα μαλλιών από την στενοχώρια και το άγχος!
Η επόμενη μέρα με βρήκε με έναν πανικό, να δανείζομαι περούκα από αγαπημένο πρόσωπο που την χρειάστηκε δυστυχώς για κάτι πολύ πολύ σοβαρότερο, γιατί εκείνη την ημέρα αδυνατούσα να κοιτάξω τον εαυτό μου στον καθρέφτη.. Ταυτόχρονα κούρεψα πολύ κοντά τα μακριά μαλλιά μου.. Έπεσα τόσο πολύ ψυχολογικά που δεν περιγράφεται με λόγια...
Όμως... Μετά από λίγες μέρες.. μικρές τούφες από χνούδι στην ουσία, λευκά και ξανθιά τριχάκια κάνουν εδώ και εκεί την εμφάνισή τους και μου δίνουν την ελπίδα, ότι τα μαλλιά μου και ταυτόχρονα και η διάθεσή μου θα επανέλθουν! 
Πρέπει να ακολουθήσω την θεραπεία μου, να έχω υπομονή και επιμονή και να περιμένω την παλιά μου εξωτερική εικόνα να επιστρέψει. Και πάνω απ'όλα να αποβάλω την μάστιγα της εποχής, το στρες και το άγχος.



 Γνωρίζω πως πολλές από εσάς που θα το διαβάσετε ίσως να μην το βρείτε σοβαρό, γιατί σαφέστατα υπάρχουν νόσοι που απειλούν την ίδια τη ζωή και πιστέψτε με το ξέρω ότι δεν είναι.. 
Νιώθω όμως σαν να με τιμωρεί ο ίδιος ο εαυτός μου επειδή δεν μπορώ να ελέγξω το άγχος που με διακατέχει.
Και γράφω αυτή την ανάρτηση, για κάποιες από εσάς που περνάτε κάτι παρόμοιο... 
Ξέρω πως για όλους και όλες μας, αυτή η εποχή που περνούμε είναι από τις δυσκολότερες σε όλα τα επίπεδα της ζωής... Ειδικά αν είμαστε νέοι, άπραγοι στα νέα δεδομένα και ταυτόχρονα υπεύθυνοι για να μεγαλώσουμε τις νέες ζωές του σπιτικού μας.. 
Ξέρω πως πρωτίστως η οικογένεια, η αγάπη, τα παιδιά μας και δευτερευόντως οι συγγενείς, οι φίλοι, τα ενδιαφέροντά μας και τα χόμπι μας, το blogging και τα μέσα δικτύωσης είναι το αποκούμπι, η σωτηρία αλλά και οι άμυνές μας για να μην φτάσουμε στον παραλογισμό εξαιτίας της περιόδου που διανύουμε..
Αυτά είναι που πρέπει να κρατήσουμε, να τα φυλάξουμε σαν μικρό θησαυρό και αυτά είναι που αξίζουν πάνω απ'όλα στη ζωή! Είναι η ίδια η ζωή..
Σκεπτόμενη λοιπόν καθημερινά τις πραγματικές μου αξίες, προτρέπω όσες πάσχουν από αλωπεκία ή οποιοδήποτε άλλο αυτοάνοσο νόσημα να σκεφτούν, την μοναδικότητά τους, την γαλήνη της ψυχής τους, την ανθρώπινη αξία τους που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την εξωτερική εικόνα τους, καθώς και τις προτρέπω να διδαχθούν από αυτό, ότι πρέπει τη ρημάδα την καρδούλα μας να την αγαπάμε, να την προσέχουμε, γιατί αν οι ίδιες δεν αγαπήσουμε τον εαυτό μας, πώς έχουμε απαίτηση να μας αγαπήσουν όλοι οι άλλοι; 
Θα τα ξαναπούμε,
Βέρα.





29 σχόλια:

  1. Βέρα μου, δες το ακριβώς όπως το έγραψες... "τρίχες". Ναι, σίγουρα εμείς οι γυναίκες έχουμε έναν πολύ στενό δεσμό με τα μαλλιά μας, αλλά στην τελική είναι ... τρίχες! Ούτε το ποια είσαι ως Βέρα καθορίζουν, ούτε την σχέση σου με τον άνδρα σου και τα παιδιά σου. Όπως έλεγα και στο πρώην αφεντικό μου όταν υπέραγχωνόταν με τα -τότε προτοεμφανιζόμενα- σημάδια της κρίσης: αν δεν είσαι εσύ καλά ο ίδιος και η εταιρία δεν πρόκειται να επιβιώσει της κρίσης! Κι όσο εγωιστικό και να ακουστεί, πρωταρχική σου υποχρέωση είναι προς τον ίδιο σου τον εαυτό. Αν δεν τον προσέξεις εσύ και δεν ακούσεις όσα σού λέει, τότε δεν θα μπορείς να είσαι καλά ώστε να προσέξεις και τους δικούς σου ανθρώπους!
    Φιλιά πολλά :*

    Υ.Γ. Δεν εύχομαι "περαστικά" γιατί σίγουρα περαστικό είναι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτές ξεκινούν να είναι και οι δικές μου σκέψεις Δήμητρά μου και η αλήθεια είναι ότι ο υγιής εγωισμός βοηθάει στο να προστατεύεις τον εαυτό σου από τον.. ίδιο σου εαυτό αλλά και τις κακοτοπιές! Με αποτέλεσμα να σαι εκεί γι' αυτούς και αυτά που πρέπει!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  2. Σοκαρίστηκα και στεναχωρήθηκα.. Δεν ήξερα τι ακριβώς να σου γράψω.. Το μη στεναχωριέσαι θα σου το έχεις ακούσει αρκετά. Θα σου πω αυτό που θα έλεγα και στην αδερφή μου και ας ακουστεί σκληρό, αξίζει το άγχος σου μπροστά σε όλο αυτό που περνάς?? Αξίζει το στρες απέναντι στην υγεία σου και στην ίδια τη ζωή σου? Έχεις παιδιά. Σήμερα σου συνέβει αυτό, αύριο?? Προφανώς και είσαι αγχώδης και πρέπει να προσέχεις, ξέρω πως δεν είναι εύκολο αλλά πρέπει να σταματήσεις εδώ και να ξαναδείς τα πράγματα από άλλη σκοπιά.. Η περίοδος που περνάμε είναι δύσκολη και για κάποιους και πάρα πολύ άσκημη, αλλά θα σου πω τη λέει ο δικός μου '' Τη χάρη να πεθάνουμε εε δε θα τους την κάνουμε''. Μια φορά ζούμε και θα ζήσουμε έτσι όπως θέλουμε εμείς!! Τα μαλλιά θα ξαναβγούν είναι το μόνο σίγουρο. Αν όμως και εσύ δε χτίσεις ένα τοίχο να προστατευτείς ποιος θα το κάνει για σένα;; Όλα φτιάχνουν στη ζωή μόνο η υγεία δεν... Το έχει ο Θεός το ξέρεις? εεε τελευταία το έχω καταλάβει, πάντα βρίσκεται μια λύση, μη με ρωτήσεις πως, πάντως γίνεται. Κάθε φορά που νομίζεις πως μέχρι εδώ ήτανε, σου δίνει μια σπρωξιά και συνεχίζεις! Μέχρι την επόμενη λακκούβα..
    Για να το ελαφρύνουμε λίγο, θα στέλνεις ένα μήνυμα καθημερινά και θα λες είμαι η Βέρα και είμαι καλά και θα το εννοείς!!!! Ξεκίνα να ασχολείσαι με κάτι που θα σε χαλαρώσει και θα σε κάνει να ξεχαστείς, βόλτες (έστω και την νύχτα, η Αθήνα είναι ότι πρέπει για τέτοια) μαγειρική (τα παιδιά δε χορταίνουν ποτέ ;) ), χειροτεχνίες, πλέξιμο, κάνε άνω κάτω το σπίτι και ξανά διακόσμησε το εξ αρχής. Ξεκίνα χορό, τρέξιμο, κάτι για να εκτονώνεσαι. Κάποια στιγμή που είχα ένα σοβαρό πρόβλημα με τη δουλειά μου (εγώ τη γλίτωσα με δύο μήνες καθυστέρηση μόνο) δύο ιδέες με είχαν κάνει να γελάσω πολύ και να το ξανασκεφτώ σοβαρά, η μια φίλη μου είπε 'ανέβα στη ταράτσα και να κάνε το κόκκορα'... στη Κατεχάκη να σημειώσω :)) (ακόμα γελάω όταν το σκέφτομαι γιατί το εννοούσε πραγματικά) ο Κωνσταντίνου στο Ξύπνα Βασίλη έτσι την γλύτωσε, είχε και επιχειρήματα!! Η άλλη μου είχε πει ότι η ίδια της έβγαινε στο μπαλκόνι και έσπαγε από κάτι κάθε φορά και αυτός ο ήχος που έκανε το σπάσιμο την ηρεμούσε, βέβαια μετά από δύο τρία σπασίματα κατάλαβε πως δε συμφέρει γιατί βγάζει τα σερβίτσια off και γιατί μετά μαζεύει και τα σπασμένα τα οποία έχουν σκορπίσει παντού!! Αλλά όταν έφτανε στο απροχώρητο του έδινε και καταλάβαινε!!!! είχα ρίξει τρελό γέλιο..
    Wake up and cheer up!!! Η ζωή είναι μικρή και τα παιδιά σου περιμένουν από εσένα να τα οδηγήσεις με τα λίγα ή τα πολλά!! Φιλιά πολλά!! :* :*
    ΥΓ Σε εμένα το blogging λειτούργησε θετικά, τουλάχιστον είμαι εγώ καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Ελεάνα μου! Πράγματι σαν να ακούω τους δικούς μου ανθρώπους! Όντως, δεν αξίζει το στρες ούτε το άγχος γιατί διακυβέυεται η ποιότητα της ζωής μας, η ευτυχία μας... Γι' αυτό το λόγο και ανάρτησα τα παραπάνω, για να τα μοιραστώ με όλες εσάς, γιατί πράγματι το blogging λειτουργεί θεραπευτικά και ας απείχα τόσο καιρό ( πάντα σας διάβαζα) και ναι λοιπόν: '' Είμαι η Βέρα και είμαι καλα!''
      Σε ευχαριστώ και για το δικό σου ''ξύπνημα''.. Καλή διάθεση, φωνές στην ταράτσα, και πολλά όπα στο σπάσιμο σερβίτσιων...
      Φιλάκια, καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Έδωσες,με πλήρη ειλικρίνεια και διαφάνεια,"το πρόβλημα" σου και ειλικρινά συγκινήθηκα με τον τρόπο που το κατέθεσες Βέρα μου.Είμαι απολύτως σίγουρη ότι θα το ξεπεράσεις αρκεί να δώσεις περισσότερο χρόνο στον εαυτό σου,περισσότερες ώρες χαλάρωσης αν γίνεται και λιγότερο άγχος.Σου εύχομαι απο καρδιάς γρήγορη αποκατάσταση στα μαλλάκια σου....φιλάκια και την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Μαρία μου.. ήταν κάτι που μάλλον το είχα ανάγκη.. να το μοιραστώ και ας μην γνωριζόμαστε όλες από κοντά και επίσης αρκετά.. όμως, πάντα μου φαίνεται πως υπάρχει μεγαλύτερη σύμπνοια και αλληλοκατανόηση μεταξύ των γυναικών στα διάφορα blogs, παρά ίσως στην καθημερινότητα, και αυτό με παρακίνησε να μιλήσω πιο ανοιχτά, για να βοηθήσω κοπέλες που μπορούν να νιώθουν μόνες, στρεσαρισμένες και στενοχωρημένες και από το πρόβλημά μου αλλά και από οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα.. αλλά και για να βοηθηθώ και εγώ μοιράζοντας κάτι, όπως καμιά φορά λες τη ιστορία της ζωής σου σε έναν άγνωστο! Να σαι καλά για τις ευχές σου,
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Βέρα μου αυτό λέγεται κατάθεση ψυχής! Ειλικρινά κι εγώ πιστεύω πως το μόνο πρόβλημα που υπάρχει είναι αυτό της ανασφάλειας που έχουμε οι γυναίκες ως προς την εμφάνιση μας και γιατί τα πρότυπα ομορφιάς που μας δείχνουν μας έχουν κάνει να νιώθουμε έτσι. Εύχομαι πολύ σύντομα να αποβάλλεις οποιοδήποτε άγχος σε ταλαιπωρεί και να ξαναγυρίσεις στην επιθυμητή για σένα εικόνα και όχι για τους γύρω σου. Με πολύ εκτίμηση για την γενναία σου απόφαση γι αυτή την ανάρτηση σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χριστίνα μου! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Πράγματι, και εγώ αισθάνομαι πως τα πρότυπα ομορφιάς που έχουν δημιουργηθεί, φυλακίζουν εμάς τις γυναίκες μέσα στην ανασφάλεια.. Είναι κυρίως αισθητικό το πρόβλημα μα δε παύει να επηρεάζει όλους τους τομείς της ζωής... Θα το ξεπεράσω όμως όπως όλα τα δύσκολα στη ζωή! Θα κάνω θεραπεία μέσω blogging! χαχα!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  5. Βέρα μου καταρχάς εύχομαι γρήγορα περαστικά. Καταλαβαίνω απόλυτα τι περνάς και ξέρω πόσο δύσκολο είναι. Να βλέπεις όμως θετικά το πρόβλημα και σκέψου ότι το σώμα σου βρήκε τρόπο να σε ειδοποιήσει ότι έχει φτάσει στα όριά του, πριν συμβεί κάτι μη αναστρέψιμο. Σίγουρα ήταν πολύ σκληρό αλλά ίσως κάποιες φορές κάτι που μας φαίνεται σκληρό και άσχημο είναι ο μόνος τρόπος να μας ταρακουνήσει αρκετά ώστε να αλλάξουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε και τον τρόπο που ζούμε. Σου μιλάω εκ πείρας. Συνήθως χρειάζεται ένα μεγάλο σοκ για να μας κάνει να δούμε καθαρά και να τοποθετήσουμε τη ζωή μας σε νέο πλαίσιο, να εκτιμήσουμε τις μικρές χαρές της ζωής και να προσέξουμε τον εαυτό μας όσο του αξίζει. Το έχεις καταλάβει και αυτό είναι το πιο βασικό και να ξέρεις ότι δεν είσαι μόνη. Όλοι μας περνάμε κατά καιρούς πολύ άσχημες καταστάσεις. Να προσπαθείς να βρεις χρόνο για πράγματα που σε ευχαριστούν λοιπόν και να προσέχεις πολύ πολύ τον εαυτό σου Καλή σου μέρα, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Θάλεια μου!!! Πραγματικά ο οργανισμός μας, έχει περίεργους τρόπους να μας δείχνει ότι κάτι δε πάει καλά! Όμως, καθετί που συμβαίνει μέσα μας εξωτερικεύεται για να μας προειδοποιεί! Και οι.... σοφοί άνθρωποι μαθαίνουν από αυτό που βλέπουν.. Είχα περάσει μια περίοδο άρνησης, αλλά τώρα ξέρω πως πρέπει να το αντιμετωπίσω και να χαρώ τις μικροχαρές της ζωής, που κρύβονται στο σπιτικό και στην ψυχή μου..
    Καλή συνέχεια στη μέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βέρα είσαι υπέροχη πο βρήκες το θάρρος να τα γράψεις όλα αυτά.
    Σίγουρα είναι "τρίχες" για όσους περνάνε σοβαρότερα θέματα υγείας, αλλά για όλους τους υπόλοιπους είναι εξίσου σοβαρό. Εδώ καμιά φορά σπυράκι τεράστιο βγάζουμε οι γυναίκες και σκεφτόμαστε πως θα κυκλοφορήσουμε.
    Να προσέχεις τον εαυτό σου και θα σε προσέχει και εκείνος. Προσπάθησε όσο γίνεται να κην σκοτίζεις το κεφαλάκι σου με πράγματα που διορθώνονται και να ζεις την κάθε μέρα όπως εκείνο το ΣΚ στο Αγκίστρι:)
    Είναι δυσκολο, το ξέρω, αλλά είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρεις και σύντομα θα γίνεις Ραπουνζέλ:)
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλία δύναμης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Δήμητρα! Τώρα το είδα το σχόλιό σου και σε ευχαριστώ πολύ για όσα μου λες! Σε ευχαριστώ για την αγκαλιά σου, την δέχομαι και συνεχίζω την μέρα μου με μια πρόσθετη νότα χαράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή Βέρα,
    Ελπίζω να μην ενοχλώ ως άνδρας στο Blog σου, αλλά έπεσα πάνω του γιατί αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα.
    Στην αρχή ειχα και εγω μικρές πλάκες αλλα σύντομα εξελίχθηκε το πρόβλημα σε όλόκληρο το κεφάλι (μετά τα 33 μου χρόνια μέχρι τώρα στα 38).
    Δοκίμασα θεραπείες και ματζούνια, φτωχά αποτελέσματα. Θεραπεία εξωγενής δεν υπάρχει, εκεί καταλήγω.
    Όταν είχα τις τρύπες με απασχολούσε να τις κρύβω, μάλιστα όταν δεν το κατάφερνα στεναχωριόμουν αφόρητα. Ώσπου, η ολοκληρωτική πτώση των μαλλιών κατά κάποιο τρόπο με έφερε μπροστά σε αυτό που φοβόμουν. Μόνο που πλέον ο φόβος μου απομυθοποιήθηκε. Σε τέτοιο βαθμό που άρχισαν και σε εμένα να εμφανίζονται, χωρίς την παραμικρή θεραπεία, οι λευκές τρίχες, συνέπεια της αποδοχής της κατάστασης.

    Προχώρησα στο επόμενο στάδιο, πιο δραστικό. Βάφω τις λευκές τρίχες με απλές βαφές για άνδρες και συμπληρώνω αυτα τα κονσίλερ με ψεύτικο χνούδι. Το αποτέλεσμα είναι τόσο αληθοφανές που πολλοι γνωστοί μου μου προτείνουν να αφήσω τα μαλλιά μου να μεγαλώσουν μια και "θεραπεύτηκα"..

    Σου προτείνω να κάνεις κάτι ανάλογο..βέβαια στις γυναίκες το κοντό λουκ είναι λιγότερο συνηθισμένο αλλά αξίζει να το δοκιμάσεις.
    Σου εύχομαι καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα ηθελα και εγω να μοιραστω το προβλημα μου μιας και εγω αντιμετωπιση παρομοιο προβλημα,το ονομα μου ειναι βαγγελης.Εμενα μου ειπανε οτι εχω γυροειδης αλωπεκια στα φρυδια και στα γενια..στα φρυδια απ'οτι βλεπω μου βγαζει ξανθες τριχες πιστευω πωσ κατι γινεται,τωρα ομως εδω και καμια βδομαδα βλεπω οτι μου εχει πεταξει 3λακουβιτσες στο κεφαλι οχι μαζι κατα τοπους και με εχει αρχισει να με παρει απο κατω...τι ειναι παλι και αυτο?τι να πω ευχομαι να τελειωσουν τα βασανα μας γιατι πραγματικα ριχνει την διαθεση το ολο θεμα.Καλη επιτυχια ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το επαθα και εγω πριν ενα χρονο περιπου! Στις πανελληνιες! Δεν πιστευα οτι ηταν απο το αγχος καθως δεν ενιωθα καθολου πιεσμενη και ημουν αρκετα αισιοδοξη! Οταν ειδα το πρωτο κενο σοκαριστικα!! Δεν ειχα ιδεα τι μου συμβαινει! Οι γιατροι μιλουσαν πανω απο το κεφαλι μου για ηρεμιστικα και εγω προσπαθουσα να τους εξηγησω οτι ποτε δεν ειχα τοσο αγχος για να προκαλεσει κατι τοσο σοβαρο!! Εκανα εξετασεις και δεν ειχα τιποτα! Ετσι ξεσπασε ολη η ενταση απο μεσα μου και καταλαβα οτι ασυνειδητα αγχωνομουν τρομερα αλλα το κρατουσα μεσα μου και δεν εδινα σημασια! Παραλληλα εχασα κιαλλα μαλλια και το αγχος μην τα χασω ολα γιατι μου ελεγε η δερματολογος οτι μερικες φορες συμβαινει κορυφωνοταν! Δοξα το θεο μετα απο ενα μηνα βγηκαν χνουδακια! :) ακομα βεβαια ειναι κοντα τα μαλλια σαυτο το σημειο και ενα χρονο μετα ακομη ακουμπαω τα σημεια αυτα με δισταγμο και φοβο μην επεσαν ξανα! Τρομαξα πολυ. και το χειροτερο ειναι οτι γινετε ξαφνικα και νιωθεις οτι δεν μπορεις να ελεγξεις τον εαυτο σου! Αραγε τωρα ειμαστε πιο επιρρεπης σε καταστασεις αγχους; θα το ξαναπαθουμε πιο ευκολα;; παντως ολα φτιαχνονται στην ζωη αλλα ο ανθρωπος δεν φτιαχνεται!! Γιαυτο προσοχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ψαχνοντας για τη γυροειδη αλωπεκια, με την οποία διαγνώστηκα πριν από ένα μήνα περιπου, έπεσα τυχαιως πάνω στο μπλογκ σας, το διάβασα, εχω κι εγώ αυτό το πρόβλημα, εχω ξεκινήσει μια θεραπεία με ενέσεις κορτιζόνης τοπικά και κάποια διαλύματα επάλειψης στις περιοχές που έχουν το πρόβλημα, καθώς και κάποιες βιταμίνες. Πρέπει όμως να πάω για πιο αποτελεσματική θεραπεία σε γνωστό νοσοκομείο που ειδικεύεται σ αυτά, πήρα τηλέφωνο για να κλείσω ραντεβού, αλλά μου έκλεισαν πολύ αργά, τέλη του επόμενου μήνα. Στο μεταξύ δεν ξέρω τι να κάνω με τα μαλλιά μου κ το πρόβλημα επιδεινώνεται, έχω αγχωθεί πολύ, τι να κάνω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σας... Καταρχάς, θέλω να σας ευχηθώ από τώρα περαστικά και σας συμβουλεύω να οπλιστείτε με πολλή υπομονή και να προσπαθήσετε να αποβάλλετε το άγχος σας, που το μόνο που κάνει είναι να επιδεινώνει την κατάστασή σας.. Δεν έχω ανανεώσει την ανάρτηση με τα υπόλοιπα νέα μου σχετικά με την πορεία της αλωπεκίας, αλλά θέλω να σας πω, πως μετά τον Σεπτέμβρη, σταμάτησα την θεραπεία η οποία ήταν κουραστική, με κρατούσε σε υπερένταση και νεύρα λόγω της κορτιζόνης και ήταν δαπανηρότατη.. Μπορεί να είδα κάποια μικρά νέα χνουδάκια να βγαίνουν, αλλά τα μαλλιά μου συνέχιζαν να χάνονται με ραγαίο ρυθμό, ωσότου έφτασα γύρω στα Χριστούγεννα να μην έχω σχεδόν τρίχα πάνω στο κεφάλι μου.. Από τον Οκτώβρη και μετά κυκλοφορούσα μονίμως με σκουφάκι... Μου στοίχιζε υπερβολικά η αυτοπεποίθηση μου έπεσε κατακόρυφα, αλλά ηρέμησα πηγαίνοντας σε ενδοκρινολογο που μου έκανε ειδικές εξετάσεις και είδε κάποιες ορμόνες να είναι σε ύψη ενώ θα έπρεπε να βρίσκονται στον οργανισμό μου σε μικρότερο βαθμό.. Μου έδωσε κάποια θεραπεία όχι για την αλωπεκία αλλά για να ρυθμίσει τα επίπεα σακχάρου, γλυκόζης και ινσουλίνης στον οργανισμό μου, ενώ παράλληλα να μειώσει και κάποιες ορμόνες ας το πουμε ανδρογενείς που επηρέαζαν και το τριχωτό της κεφαλής..
      για καλή μου τύχη, αν και δεν υπήρχαν άμεσα αποτελέσματα, εφησυχάστηκα και ηρέμησα ψυχολογικά.. Επιπλέον, έμειννα έγκυος λίγο πριν τα Χριστούγεννα και λόγω των βιταμινών που λαμβάνω και των ορμονών πάλι που άλλαξαν, από τον Ιανουάριο, ενώ ήμουν καραφλά, τώρα έχω μαλλιά σε όλο το κεφάλι και μακραίνουν γρήγορα γίνονται πολύ γερά και εγώ πια κυκλοφορώ χωρίς σκουφί, μπαντάν, ή μαντήλι ή περούκα.. Αυτή όμως, είναι η ική μου περίπτωση και θέλω να σας πω, ότι κράτησε από τον Μαίο του 2014 έως και τον φετινό που έκλεισε ο κύκλος και υπάρχουν πια μαλλιά σε όλο το κεφάλι, έστω και κοντά... ¨Εχασα το 100% των μαλλιώνμου, μα πάνω από όλα έχασα τη χαρά μου, την αυτοπεποίθησή μουκαι την όρεξη μου για κοινωνικέςσυναναστροφές.. Είναι κάτι που επηρεάζει την ζωή σου, αλλά δεν πρέπει να το αφήσετε να σας πανικοβάλλει, εγώ το έκανα και ενίσχυσα περισσότερο αυτό το νόσημα.. Σας συμβουλεύω να συνεχίσετε με υπομονη επαναλαμβάνω την θεραπεία σας μέχρι και να πάτε στο νοσοκομείο, κάντε και ενδοκρινολογικές εξετάσεις μήπως φταίει και κάτι άλλο και βλέπετε..Μην στενοχωριεστε, σαςτο λέω γνωρίζοντας τι λέω γιατί το έζησα.. Μην στενοχωριέστε και και προσπαθήστε να βγαίνετε να γελάτε να ξεχνιέστε.. Τα μαλλιά σας ΘΑ ξαναβγουν και είναι θέμα απλώς χρόνου.. Υπομονή..

      Διαγραφή
  13. Θεραπεία με... αντιπερισπασμό
    Υπάρχει μια θεραπεία που γίνεται σε ορισμένα ειδικά κέντρα (κατά κανόνα πανεπιστημιακά), κυρίως όταν η μορφή της ασθένειας είναι σοβαρή ή εκτεταμένη. Σε αυτή την περίπτωση, οι ειδικοί προκαλούν τεχνητή ευαισθητοποίηση, δηλαδή ευαισθητοποιείται ο οργανισμός σε μια συγκεκριμένη ουσία και έπειτα δίνονται μικρές δόσεις από την ουσία αυτή στα σημεία όπου δεν υπάρχουν τρίχες. Εκεί δημιουργείται αλλεργία και εκδηλώνεται έκζεμα και ως εκ τούτου το ανοσοποιητικό ασχολείται με την αντιμετώπιση της αλλεργίας και «ξεχνά» τις τρίχες που τις θεωρούσε πριν ξένο σώμα, με αποτέλεσμα αυτές να ξαναβγαίνουν.

    http://www.vita.gr/ygeia/article/6528/trixofagos-to-stres-epi-kefalhs/

    Υ.Γ. ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΕΝΑ ΧΟΡΤΟ ΠΟΥ ΚΑΙΕΙ.. ΣΕ 20 ΜΕΡΕΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΕΓΚΑΥΜΑ ΜΕ ΟΤΙ ΜΕΣΟ ΘΕΛΟΥΜΕ. Κ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΑΝΤΙΟ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!! ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΠΡΟΚΑΛΩ ΜΕ ΕΓΚΑΥΜΑ Κ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΧΩ ΣΤΑ ΓΕΝΙΑ ΑΛΛΑ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΛΥΣΗ Κ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΩ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ Κ ΤΟ ΞΕΡΩ. Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ! 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΑΝΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ Κ ΟΛΑ ΜΑΤΑΙΑ Κ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ! ΤΩΡΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΤΣΙ ΤΟ ΞΕΠΕΡΝΑΩ ΜΕ ΕΚΓΑΥΜΑ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΓΚΑΥΜΑ Κ ΟΧΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ. ΞΕΠΕΡΑΣΤΕ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙΤΕ. ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΤΟΤΕ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΥΠΙΟ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΤΕ ΕΡΕΘΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ. ΥΠΕΡΑΙΜΙΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ Κ Η ΚΟΡΤΙΖΟΝΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ.. ΑΥΤΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΜΟΡΩ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΩΡΕΣ Κ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ. ΡΩΤΗΣΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μας κουράσατε καθόλου, σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σας και ελπίζω να υπάρχουν πάσχοντες που θα το βρουν χρησιμότατο. Η ψυχολογία πράγματι παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο.. ακόμα και στο ίδιο το σύστημά μας! Εύχομαι να έχετε μια πολύ αποτελεσματική λύση και αποθεραπεία στο ψυχοφθόρο αυτό πρόβλημα!

      Διαγραφή
  14. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΒΕΡΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΕΡΡΙΚΟ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ΛΑΘΗ ΜΟΥ ΠΡΩΤΟΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΕ ΒΑΡΙΑ ΔΥΣΛΕΚΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΡΩΣΤΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΙΔΙΚΑ ΕΜΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΕ ΕΜΕΝΑ ΞΕΚΕΙΝΗΣΕ ΠΡΗΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΧΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ Η ΓΙΑΤΡΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑ ΣΥΝΟΛΟ ΕΞΙ ΠΕΡΑΣΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΙΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΠΙΑ ΣΤΗΓΜΗ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΓΕΙΝΗ ΣΑΝ ΣΚΥΛΑΚΙ ΔΑΛΜΑΤΙΑΣ ΑΣΠΡΟ- ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΗΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΤΟ ΞΥΡΗΣΩ ΜΗΛΑΜΕ ΦΩΒΕΡΟ ΣΟΚ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΟΤΕ 9 ΕΤΩΝ ΑΓΟΡΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΣΗ ΕΠΑΝΩ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΓΥΡΗΣΕ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΚΑΤΙ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΦΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙ ΣΑΝ ΚΕΡΙ ΚΑΠΩΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΩ ΚΕΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝΕ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΣΑΝ ΣΚΥΛΑΚΙ ΔΑΛΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΩΡΟ ΟΙΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΑΛΙ ΥΠΕΡΩΧΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΥΚΝΟ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟ ΝΑ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΝΧΟΣ ΚΑΙ ΣΤΡΕΣ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΜΟΥ ΕΦΕΡΕ ΑΛΛΑ 4 ΣΕΤ ΤΑ ΟΠΙΑ ΤΑ ΕΔΩΣΑ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΝΩ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΞΑΝΑΦΕΡΩ ΑΛΛΑ 4 ΣΕΤ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ Η ΚΑΜΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΑΣ ΜΟΥ ΣΤΗΛΕΙ ΣΤΟ MAIL .. ERRIKOSZISIS10@GMAIL.COM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα κι ευχαριστούμε από καρδιάς για την κατάθεση ψυχής. Εγώ είμαι 35 ετών και πάσχω από γυροειδης αλωπεκια από τα 7! Τότε ήταν που έχασα τη μαμά μου και ήρθε η ασθένεια αυτή για συντροφιά. Από τότε δε μ έχει εγκαταλείψει πότε, με υφεσεις κι εξάρσεις που ευτυχώς δεν γίνονται αντιληπτες από το περιβάλλον μου.Στην εγκυμοσύνη είχε σταματήσει το πρόβλημα καθώς όχι μόνο δε δημιουργηθηκαν νέες εστίες αλλά άρχισαν να γεμίζουν και οι παλιές. ..Ένα χρόνο μετά τη γέννα όμως το αντιμετωπίζω εκτενείς κενές πλάκες κι αγχώνομαι σοβαρά. Κάνω βελονισμο χωρίς κάποιο αποτέλεσμα αλλά μου είπαν ότι αργεί. ..εχω σταματήσει εδώ κ χρόνια τις φαρμακευτικες αγωγές γτ είναι placebo. Το πρόβλημα κάνει τον κύκλο του μόνο του...Η λύση του εγκαύματος επίσης. Θέλει υπομονή και εσωτερικευση όπως κι εσύ επισήμανες. Αλήθεια, σε τι στάδιο είστε σήμερα αν επιτρέπεται; Καλή τύχη σε όλους μας....☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα σε όλους. Έχω και εγώ την νόσο. .το έμαθα πριν 5 μέρες. .ένα αρκετά μεγάλο κενό και έγινε η διάγνωση. Την πρώτη μέρα δεν το δέχτηκα. Έλεγα σιγά απλα μια μεγαααααλη τουφα είναι. ..την δεύτερη διάβασα και την 3..ενημερώθηκα ανχοθηκα. .την Τετάρτη μέρα ακόμα πιο πολύ. Σήμερα εχω δει και κάποια άλλα πολύ πολύ μικρούλια κενά μικρά όμως. .ο γιατρός έδωσε βιταμίνες και σαμπουάν και μια σειρά εξετάσεων αίματος και θυρωηδη. Περιμένουμε τα αποτελέσματα. Είναι πολλά που έγιναν πριν το δω αλλά δεν θέλω να σας κούρασώ . Το θέμα ειναι ότι και εγώ γυναίκα είμαι με παιδάκι 6 χρόνων. .σήμερα βρήκα αυτό το θέμα εδώ. Το διάβασα όπως και τα σχολεία. Βλέπω ότι λογικά κάνει κύκλο όλο αυτό. .ανχοθηκα πιο πολύ η αλήθεια είναι. Μετά τα ξανά σκέφτηκα και είπα να γράψω. Μου έκανε καλό όλο αυτό και αυτά που διάβασα. Γιατί δε είμαι μόνη μου..δεν είμαι η μόνη που σκέφτεται την εμφάνιση και όλα αυτά. .άλλα είναι και άλλες κοπέλες που στο τέλος κατάλαβα ότι η εμφάνιση δεν παίζει ρόλο. .την υγεία μας να έχουμε και ότι είναι να γίνει ας γίνει αρκεί να έχουμε την υγεία μας..να είστε καλά γιατί πραγματικά ναι μεν δεν ξέρω τι να περιμένω αλλά μου κάνατε καλό. Ηρεμησα λίγο. .έχω ένανα άντρα και ένα γιο που με αγαπάνε και είναι εδώ. Αυτό έχει σημασία. Και πρέπει να είμαι και εγώ γιαυτους και όχι να με πάρει από κάτω. Ελπίζω ότι και να γίνει να καταφέρω να είμαι καλά ψυχολογικά. .να είστε καλά και ευχαριστώ γιατί και μόνο που γράφω σε ανθρώπους που γνωρίζουν μου κάνει καλό. .να είμαστε όλοι καλά και πάνω από όλα η υγεία μας..δεν έχουμε κάτι κακό. .περνάει. καλή τύχη σε όλους μας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινήσατε πραγματικά με τα λόγια σας και αυτό για δύο λόγους πολύ σημαντικούς.. για το γεγονός ότι είστε μητέρα και σύζυγος που στο.δικό.μου το μυαλό μεταφράζεται ως κάτι πιο.δύσκολο να αντιμετωπιστεί γιατί το παιδί ρωτάει γιατί ο σύζυγος στενοχωριέται όμως ο.δεύτερος λόγος για τον οποίο με συγκινήσατε είναι γιατί είπατε τη μαγική φράση :"είναι εδώ"!Μεγαλύτερη σημασία δεν έχει.τίποτε άλλο.παρά η παρουσία των.δικών.μας έμπρακτα σε κάθε στενοχώρια νόσο του σώματος ή της ψυχής μας.. νιώθω ευλογημένη για το.σύζυγό μου που.με.στήριξε.με.στηρίζει έχουμε φτάσει στο.σημείο να.κανουμε.πλάκα με.αυτό.. και νιώθω και μοναδική που είχα τότε αυτά τα δύο αγοράκια μου να.μου λένε κάθε μέρα ότι είμαι η ομορφότερη μαμά στον κόσμο, ακόμα και όταν.δεν.είχα τρίχα πάνω στο κεφάλι μου... προτείνω να κάνετε το ίδιο. Προτείνω να ζείτε στο.έπακρον τη κάθε μέρα σας με τα άγχη και τις.στενοχώριες θαμμένα στο πίσω μέρος του μυαλού σας -γνωρίζω παααάρα πολυ καλά ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο με αυτά που ζούμε.όλοι και η κάθε οικογένεια ξεχωριστά- να συνεχίσετε τη θεραπεία σας και να.αισιοδοξείτε! Ναι έχει τις υποτροπές της η αλωπεκία τις.εξάρσεις της τις σιωπές της, ναι είναι δύσκολο ειδικά για μας τις γυναίκες, αλλα εμείς.οι γυναίκες και ιδίως οι μαμάδες ειμαστε δυνατές και.δε.θα αφήσουμε.... τρίχες να.κυβερνούν το εγώ μας!! Καλά να είστε και.να.χαίρεστε την οικογένεια σας!!!!

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα σας.Αντιμετωπίζω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα πολλά χρόνια τώρα.Μου πρωτοεμφανίστηκε όταν ήμουν 13 όμως τότε ο γιατρός προφανώς για να μη με τρομάξει δεν μου είπε τι είδους πάθηση είχα απλά μου έδωσε ένα σπρέι που θα το έβαζα τοπικά και υποτίθεται θα έβγαιναν τα μαλλάκια.Να σκεφτείτε ότι ούτε τη μητέρα μου ενημέρωσε για το πόσο σοβαρά θα μπορούσε να εξελιχθεί η νόσος.Έγινα καλά σε πολύ σύντομο διάστημα-λιγότερο από 3 μήνες,όμως μετά από 20 χρόνια μου ξαναχτύπησε την πόρτα.Νόμιζα ότι πάλι θα είχα την ίδια τύχη κι ότι με ένα σπρέι θα γινόμουν καλά.Το κακό ήταν ότι ο δερματολόγος με ενημέρωσε για το τι είναι πραγματικά αυτό που έχω κι ότι η θεραπεία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και ότι η ανταπόκριση μπορεί να ποικίλει. Αυτό πιστεύω ότι για μένα λειτούργησε αρνητικά κι αυτό που κυρίως θέλω να πω είναι ότι καμιά φορά η στάση των γιατρών στην αντιμετώπιση του ασθενή μπορεί να είναι καθοριστική για την ψυχολογία του.Ο πρώτος γιατρός μου είπε ότι δεν είναι τίποτα κοριτσάκι μου αυτό το λέμε τριχοφάγο κι εγώ θα σου δώσω ένα φάρμακο να το σκοτώσουμε -δηλαδή με έκανε να πιστέψω στη θεραπεία μου,ενώ ο δεύτερος μου είπε όλες τις πιθανές επιπτώσεις που θα μπορούσαν να μου συμβούν.Σήμερα είμαι 49 και μέχρι και πριν έξη μήνες μπορούσα με κάποιο τρόπο να καλύπτω το πρόβλημα.Είχα μακρυά μαλλιά και οι πλάκες ήταν στο πίσω μέρος του κεφαλιού και πίσω από τα αυτιά.Αυτή η κατάσταση έμεινε σταθερή με κάποια σκαμπανεβάσματα 15 χρόνια.Πριν έξι μήνες εντελώς ξαφνικά και ύστερα από στενάχωρα γεγονότα,οι πλάκες επεκτάθηκαν και τελικά έχασα όλα τα μαλλιά μου.Τώρα φοράω περούκα και μαντήλια έχοντας μεταπτώσεις στην ψυχολογία και ο μόνος λόγος που δεν έχω κλειστεί στον εαυτό μου και έχω κοινωνικές επαφές είναι η στήριξη από την οικογένειά μου.Δεν ξέρω αν θα ξαναβγούν ποτέ τα μαλλιά μου-είμαι και σε δύσκολη ηλικία αλλά ακόμα προσπαθώ με όποιους τρόπους επιδεικνύουν οι γιατροί ελπίζοντας!!!

      Διαγραφή
    3. Υπάρχει μια γιατρός στο Νοσοκομείο Ανδρεας Συγγρός .Λέγεται Χασάπη Βασιλική .Γιατί δεν κάνεις μια βόλτα να δείς

      Διαγραφή
  17. Με λένε Έλενα και είμαι 27 χρονών. Υποφέρω δύο χρόνια από την αλωπεκια και ολική και κατά πλάκες. Εκεί που πήγαινα καλά, ξανακύλησα δίχως να νιώθω πως έχω στρες. Πλέον έχω φτάσει σε ένα σημείο που και έχω κουραστεί μετά από αγωγή στην αγωγή, ενέσεις κτλπ. Ποτέ δεν είχα θέμα με τα μαλλιά μου ακριβώς το αντίθετο. Ειχα όμορφα και πυκνά μαλλιά. Και κάθε που πέφτει μια τουφα αισθάνομαι σαν λιοντάρι χωρίς τη χαίτη του. Κι είναι τα αγχη της δουλειάς πχ πώς θα μείνω στη δουλειά μου αν είμαι καραφλη, πώς θα νιώθω όμορφη. Λύση δεν ξέρω αν υπάρχει απλά είμαι πια σε μια κατάσταση όπου η ψυχολογία μου σέρνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello τι κανεις ήταν το μόνο σχετικά πρόσφατο σχόλιο που βρήκα ελπίζω να το έχεις ξεπεράσει τωρα και να είσαι σε καλ΄υτερη ψυχολογία ,πντως επειδή και εγώ έχω το πρώτο που μου είπε ο γιατρός είναι να μη ανχόνομαι για τίποτα και για κανέναν πέρασα και εγώ μια φάση πολύ δσύσκολη με την δουλειά μου με το αγόρι μου όλα πήγαιναν κατα διαόλου ,και εκεί που τα έβαλα όλα σε μια σειρά και αρχησα να ανακάμπτω εκεί μου χτυπάει την πόρτα .Το βρήκα τελείως τυχαία είχα πάει κομμωτήριο για να χτενιστώ και μου το λέει η κοπέλα εκεί παω σε δερματολόγο μου το επιβεβαιώνει .Δεν είναι ολική είναι λίγο πιο λαιτ νομίζω αλλα αυτό που έχω καταλάβει είναι οτι δεν μπορείς σα ξέρεις καθώς είναι αρκετά απρόβλεπτη ,και εκεί που ηρεμέι ο οργανισμός εκει ξεσπάει .Είχα πολύ ωραία μαλλιά καστανά φυσικά με ανταυγιες απο τον ήλιο ,τώρα πάω να τα κόψω ένα καρέ αυριο να κάνω μια αλλαγή να ανεβω λίγο.Οτι και να είναι είναι αντιμετωπίσιμο ..Ελπίζω να σου έδωσα λίγο ελπίδα .Αυτό χρειαζόμαστε ...φιλιά,Λελα

      Διαγραφή
  18. εχει περιπου 15 μερες κι εγω εμαθα στο κομωτηρειο γιαυτο το πραγμα που εγω το ηξερα ως τριχοφαγος!! ακουλουθω μια θεραπεια με βιταμινες μια αληφη ενα σαμπουαν κ ενα υλικο που μυριζει σαν οινοπνευμα ασετον κ και το βαζω τπ βραδυ κ ειναι υγρο σαν νερο σανα ασετον...η ψυχολογια μου ειναι χαλια ειμαι γενικα ανχοθεις στη ζωη μου δε καταλαβαινω αμως αφου παντα ειχα το ανχος πως μου ηρθε τωρα αυτο...ισως που πριν 4 μηνες περασα κατι πολυ δυνατο εχω δυδιμα κ ο γιος μου απο τα δυδιμα περασε μια σοβαρη ασθενεια που λεγετε kawassaki που αν δεν το προλαβεις χτυπαει στη καρδουλα του ευτιχως το πεολαβαμε κ ηταν μονο 6 μηνων δοξα το θεο τωρα μετα απο 4 μηνες ολα καλα αλλα εγω ημουν χαλια τωρα λιγο χαλαρωσα κ αμτιληφθηκα οτι εχω αυτο στο κεφαλι 2ιναι 2 εντονα σαν κερμα 2 ευρω κ 2 πολυ μικρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα σε όλους! Με λένε Ουρανία και είμαι 50 χρονών. Η ιστορία μου με τη γυροειδή αλωπεκία ξεκίνησε από τα παιδικά μου χρόνια. Μια δυο μικρές πλάκες στο κεφάλι, έπαιρνα ένα γιατροσόφι από τον κουρέα του χωριού και σε λίγο διάστημα όλα καλά. Στα 30 μου, μετά από ένα συναισθηματικό σοκ, οι πλάκες έγιναν περισσότερες. Πανικοβλήθηκα, πήγα στο δερματολόγο, κορτιζόνη, regaine και σε μερικούς μήνες επανήλθαν τα μαλλιά. Βέβαια η ποιότητα της τρίχας πολύ διαφορετική. Το ίδιο διάστημα άρχισαν να πέφτουν και τα φρύδια μου, αλλά δε με προβλημάτισε ιδιαίτερα, έκανα τατουάζ. Πριν από δυόμισι χρόνια, στα 48, άρχισε πάλι η πτώση των μαλλιών. Ήταν η εποχή που άρχισα να έχω προβλήματα και με την περίοδο. Και το τονίζω αυτό, γιατί νομίζω ότι αυτή ήταν η βασική αιτία που πυροδότησε την αλωπεκία. Από ένστικτο ένιωσα ότι θα τραβήξει η ιστορία. Πήγα σε 3 δερματολόγους, σε κλινικές μαλλιών, σε ομοιοπαθητικούς και σε βιοσυντονιστές. Τίποτε δεν είχε αποτέλεσμα. Πριν από έξι μήνες έπεσαν όλα μου τα μαλλιά και γενικώς οι τρίχες από όλο μου το σώμα. Ευτυχώς από την αρχή φόρεσα περούκα,πριν χάσω όλα μου τα μαλλιά. Η ψυχολογία μου όλο αυτό το διάστημα είχε διακυμάνσεις και δε σας κρύβω ότι μετά που έχασα όλα μου τα μαλλιά ηρέμησα. Ναι, πράγματι, γιατί δεν ζω πλέον με το φόβο. Δεν έχω να "χάσω" κάτι άλλο. Χαίρομαι την κάθε μέρα, που είμαι υγιής γενικώς, συζητάω γι'αυτό το θέμα από την πρώτη στιγμή, δεν το κρύβω, δεν ντρέπομαι. Δεν το παίζω υπερήρωας, είχα και έχω τις δύσκολες στιγμές μου, αλλά γενικά προσπαθώ να αποδεχτώ ότι αυτή είναι η πραγματικότητα και να ζήσω καλά με αυτήν. Και πραγματικά, υπάρχουν στιγμές που συζητάω με ανθρώπους γύρω μου και ακούγοντας τα δικά τους προβλήματα, συνειδητοποιώ ότι εγώ είμαι καλά, υπάρχουν πολύ χειρότερα.
    Αυτά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Χαίρομαι πολύ που βρήκα αυτό το blog , γιατί είναι ωραίο να μοιράζεσαι πράγματα..
    Να έχετε μια όμορφη ημέρα και να ζείτε την κάθε στιγμή, δυνατά!
    Ουρανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...