Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Happy Birthday... to me..and to you.. and to everyone who celebrates today!!!



Χαίρετε σε όλες και όλους!! Χάθηκα... Πολύ! Οι λόγοι ήταν λόγοι υγείας, (που ευτυχώς δεν ήταν σοβαροί αν και με ταλαιπώρησαν και με ταλαιπωρούν λίγο ακόμα!), και ένα σεμινάριο επιμόρφωσης που παρακολουθώ εντατικά και καθημερινά!
Όμως, σας παρακολουθώ και βλέπω όλα τα όμορφα που φτιάχνετε και τις ιδιαίτερες στιγμές που περνάτε!
Σήμερα έχω γενέθλια λοιπόν! Κλείνω αισίως τα τριάντα.. Πότε ήταν που πέρναγα αεράτη και ξέγνοιαστη την πόρτα του λυκείου την τελευταία μέρα των πανελληνίων, και πότε βρέθηκα σύζυγος και μαμά δύο ζουζουνιών ούτε που το έχω καταλάβει! Αυτό που δεν έχει αλλάξει όμως καθόλου, είναι η ίδια δίψα για μοναδικές στιγμές απόλαυσης, η αναζήτηση της ευτυχίας και της πληρότητα;, το παιδί μέσα μου, τα γέλια, οι χαρές και η λαχτάρα για το ταξίδι της ζωής!
Σας κερνώ λοιπόν γλυκάκι και για το βραδάκι και ένα κοκτέιλ, και εύχομαι σε όσες και όσους έχουν τα γενέθλιά τους σήμερα να τα εκατοστήσουν! Ιδιαίτερες ευχές στην Δήμητρα από το Decor Asylum! Να σαι καλά Δήμητρα, ευτυχισμένη, υγιής και πάντα επινοητική! 


A! Και μην ξεχάσω να σας πω! Ήταν αναπάντεχο (τουλάχιστον εγώ δεν το ήξερα), πως επειδή έχω γενέθλια σήμερα, η google στην αρχική σελίδα, έχει τούρτες με κεράκια και λέει ''Χρόνια πολλά Βέρα'' πριν μπω στην σελίδα μου! Λεπτομέρειες, που δίνουν μια μικρή νότα χαράς..
Τη μεγάλη χαρά θα την πάρω το βράδυ που θα σβήσω τα κεράκια με όλα τα αντράκια μου!
Καλή συνέχεια!


Βέρα.
                                   

( οι φωτογραφίες είναι από τη google)

10 σχόλια:

  1. Βέρα, Χρόνια μας Πολλά!!! :D
    Να ζήσουμε, να μάς χαίρονται!!!
    Περαστικά σου & πολλά φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα σε ευχαριστώ ιδιαιτέρως για τις ευχές σου! Και εσύ ό τι ποθείς! Νόμιζα ότι σου είχα απαντήσει και εδώ αλλά και στο google+, αλλά δεν βρίσκω πουθενά τα σχόλια μου.. Εσύ τα έλαβες ή μήπως έχω κάποιο θέμα με τα του Η/Υ; ρωτάω για να μαθαίνω κιόλας από εσάς που τα κατέχετε πολύ καλύτερα! Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα !!!!!!!
    Περαστικά !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βέρα, χρόνια σου πολλά, με υγεία, ευτυχία και να χαίρεσαι τους άντρες σου!!!!
    Περαστικά!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βέρα χρόνια πολλά και ευτυχισμένα !!!!!!! Περαστικά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λυπάμαι και ζητώ συγνώμη για την καθυστέρηση απάντησης κορίτσια! Νίκη, Στέλλα και Θάλεια, σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας και σας εύχομαι υγεία αγάπη και ευτυχία να συνοδεύουν κάθε στιγμή της ζωής σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εστω και καθυστερημένα, άλλωστε δεν λένε 40 μέρες μπορείς να ευχηθείς, χρόνια σου πολλά με υγεία να χαίρεσε τα ζουζούνια σου και ότι άλλο εσύ θέλεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!!! Μόλις τώρα είδα στον blogger δύο μηνύματα που δεν είχαν δημοσιευτεί δε ξέρω τι έγινε, δε τα κατέχω ακόμα καλά τα τεχνολογικά θέματα!! Αυτή και αν είναι καθυστερημένη απάντηση από εμένα Χριστίνα! Να σαι καλά για τις ευχές, να χαίρεσαι και συ την οικογένειά σου! Καλό χειμώνα να έχουμε!!!

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Βέρα! Καλώς σε βρήκα! Χρόνια σου πολλά έστω και τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα και εγώ Χριστίνα με το όμορφό σου blogοσπιτάκι! Σε ευχαριστώ για τις ευχές! Θα τα λέμε συχνά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...