Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Τα φύλλα του φθινοπώρου...

Αν και ο ήλιος ακόμα λάμπει στα μέρη μου, αν και η ζέστη καλά κρατεί, και ενώ μετέτρεψα τις ντουλάπες με το ''ραβδάκι' μου σε χειμωνιάτικες, νιώθω ότι ακόμη χρειαζόμαστε την καλοκαιρινή μας περιβολή!
Μα εγώ δε θα του κάνω τη χάρη του καιρού... Αποφασίζω να προσμένω εναγωνίως τον γλυκό χειμώνα με τα πιο γλυκά ακόμη Χριστούγεννα! ( όποιος το διαβάσει από τους δικούς μου, θα μου πει κάθε χρόνο και χειρότερα! Να φανταστείτε, βάζω από τώρα χριστουγεννιάτικα τραγουδάκια στα αγόρια!...)
Τέλος πάντων.... Το σίγουρο είναι ότι βρισκόμαστε στην καρδιά του φθινοπώρου...
Και εμένα όταν ακούω φθινόπωρο πάντα μου έρχεται στο μυαλό , μια εικόνα από φύλλα πορτοκαλλοκόκκινα με λίγο καφέ- κίτρινο να τα πιτσιλάει, σκορπισμένα αρμονικά σε ένα δρομάκι που οδηγεί στο πιο ρομαντικό ( πέτρινο και ξύλινο) σπιτάκι του δάσους...
Τα φθινοπωρινά φύλλα λοιπόν μαζί με άλλους μικρούς θησαυρούς που υπάρχουν στην φύση, δίνουν στο σπίτι μας μια υπέροχη φθινοπωρινή αύρα, ταιριαστή στα περισσότερα είδη διακόσμησης, και σχεδόν ανέξοδα...

Ιδού:



                                                                             πηγή

1

                                                                                  2   
                                                                                1|2


                                                                             πηγή
                                                                           πηγή


Επιστρατεύστε λοιπόν τα κεριά και τα κηροπήγιά σας, γεμίστε τα με φακές ή σπόρους καλαμποκιού και τυλίξτε γύρω τους φύλλα δεμένα με σπάγκο σε φυσικό χρώμα, φτιάξτε γιρλάντες να τις κρεμάσετε στο τζάκι ή στους καθρέφτες, ή κάτω από ράφια, ''φυλακίστε'' σε κορνίζες τα φύλλα και φτιάξτε το δικό σας ανθολόγιο σε μια γωνιά του σπιτιού!
Κάντε ντεκουπάζ με σχέδια φύλλων πάνω σε πέτρες ή ζωγραφίστε μερικά, διακοσμήστε ακόμη και ένα γιορτινό τραπέζι με φύλλα! Πολύτιμοι σύμμαχοι, κολοκύθες, κουκουνάρια, βελανίδια, βρύα, σπάγκοι, λινάτσες και ό, τι βάλει η φαντασία σας ακόμη!!!

Και επειδή τα φύλλα... τρώγονται (!), σας αφήνω με δυο γλυκές επιλογές για να συνοδεύσετε τον καφέ σας:




(Πολλές περισσότερες ιδέες εμπεριέχονται στις παραπάνω πηγές για την φθινοπωρινή διακόσμηση με φυσικά υλικά!)



Καλό απόγευμα σας εύχομαι
Βέρα.

34 σχόλια:

  1. Πανέμορφες προτάσεις για το φθινοπωρινό καλωσόρισμα.Η τούρτα είναι το κάτι άλλο!Καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αλέκα μου! Η τούρτα είναι πράγματι έργο τέχνης, λυπάσαι να την κόψεις και να φας έστω και ένα μικρό κομματάκι!
      Καλό ΣΚ και σε σένα!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου Βέρα και πολύ χαίρομαι που ανήκεις κι εσύ στο κλαμπ των Χριστουγεννόπληκτων...χεχεχεχε. Είμαστε πολλές!!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Δήμητρα! Ανήκω στο κλαμπ και πολύ δυναμικά μάλιστα! Λατρεύω τα Χριστούγεννα και οτιδήποτε έχει σχέση με αυτά! Ήδη έκανα μια δυο μικρές αγορές από το γνωστό πολυκατάστημα, νομίζω ότι είναι καιρός να μπαίνουμε στο κλίμα! Χαχα!!
      Πολλά φιλάκια, καλό ΣΚ και σε σένα!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα, καλώς σε βρίσκω σε μια τόσο όμορφη φθινοπωρινή ανάρτηση!Να είσαι καλά και κάθε εποχή να τη μετατρέπεις σε γιορτή!Φιλιά, καλό Σ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Βαρβάρα! Μοιραζόμαστε το ίδιο όνομα ξέρεις!! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλιά και καλό ΣΚ!!

      Διαγραφή
  4. Τέλειες οι φθινοπωρινές προτάσεις σου Βέρα! Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα κεράκια με τα φύλλα επάνω! Απλά και πανέμορφα! Για τα Χριστούγεννα προσθέστε με και μένα στο κλαμπ. Τα λατρεύω! Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, πολύ ωραία Θάλεια μου! Πρέπει να βρούμε και μια ονομασία για το κλαμπ τότε! Όπως είπε και η Δήμητρα, είμαστε πολλές! Και εμένα μου άρεσαν ιδιαίτερα τα κεριά, τα φαντάζομαι σε μια όμορφη στρογγυλή πιατέλα σε κάποιο τραπεζάκι, να φωτίζουν ατμοσφαιρικά..
      Φιλιά, καλό ΣΚ και σε σένα!

      Διαγραφή
  5. Τα φύλλα είναι υπέροχη διακοσμητική πρόταση για το σπίτι είτε σαν στόλισμα στα γλυκά!
    Υπάρχει άνθρωπος που δεν αγαπά τα Χριστούγεννα?? Λατρεμένη εποχή^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλια έγινες και συ μέλος στο κλαμπ! Όντως ποιος δε τα αγαπά τα Χριστούγεννα;! Όλα λάμπουν φως και όλοι ακτινοβολούν χαρά και αγάπη τα Χριστούγεννα...
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα φύλλα ως πρόταση διακοσμητική!
      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  6. Μην πεις στην Μαίρη πως βρήκες στολίδια... :p στο Ηράκλειο ακόμα να φτάσουν χαχαχαχα. Τι καλά.. άλλη μία στο club!!!!! ;) και εγώ ακούω Χριστουγεννιάτικα τραγούδια!! Μακάρι να μπορούσα και εγώ να κατεβάσω χειμωνιάτικα :( προς το παρόν αρκούμε στη διακόσμηση μόνο, χωρίς πολλά φύλλα (αν και μου αρέσουν) αφού ακόμα εδώ είναι καλοκαίρι. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!! Και εδώ στην Αττική, εκτός του αέρα, μην νομίζεις μια χαρά καιρό έχει! Λίγη βροχούλα ήθελα εγώ και να πέσει η θερμοκρασία να μπαίνουμε σιγά σιγά στον χειμώνα! Στο μεγάλο πολυκατάστημα θα στο πω... δεν πήρα στολίδια... αλλά κεριά και αρωματικό ποτ πουρί! Γέλαγε και ο άντρας μου, αλλά τι να κάνω, δεν αντιστάθηκα!!
      Φιλάκια Ελεάνα, και για τα Χριστούγεννα ετοιμάζω καθημερινή playlist!!!!
      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ ακούω Χριστουγεννιάτικα τραγούδια!!Αμέ!!!Όταν είμαι μόνη μου όμως γιατί δεν τη γλιτώνω την καζούρα! Όσο για το "μεγάλο πολυκατάστημα"..τι να πω ρε παιδιά τόσο πίσω είμαστε εδώ στην Κρήτη??Πρέπει να έχει φέρει βέβαια γιατί έχω να πάω 2 βδομάδες κοντά..Βέρα έχω κι εγώ playlist!! Να τις συγκρίνουμε να αλληλοσυμπληρώσουμε!!!

      Διαγραφή
    3. Χαχα!! Μαίρη, μού αρέσουν πολύ τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια κάθε είδους! Το χω περάσει και στους γιους μου, τρελαίνονται για τον Ρούντολφ το ελαφάκι!
      Ναι, το μεγάλο πολυκατάστημα έχει ξεκινήσει και φέρνει ό, τι μπορείς να φανταστείς, πολύ πιο όμορφα από πέρσι!
      Απλά και εγώ δε θέλω από τώρα να κάνω συχνές επισκέψεις γιατί είμαι σίγουρη ότι θα το παρακάνω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Και εγω πολλές φορές ακόμα και τα καλοκαίρια, σιγοτραγουδούσα στα παιδιά μου τα κάλαντα....είναι που με γεμίζει αυτή η χρωματική χριστουγεννιάτικη περίοδος,αναμένω να φτάσει αλλά δεν ξεχνάω και τα όμορφα γήινα χρώματα του γλυκού φθινόπωρου τα ξερά φύλλα που ,όπως μας δείχνεις που έχεις πολλές επιλογές να τα διακοσμήσης κάπου ....όπως αυτή με τις πέτρες και την κορνίζα και όχι μόνο..... την καλημέρα μου Βέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες βλέπω Μαρία μου, έχουμε τεράστια αγάπη σε αυτήν την γλυκιά γιορτή!
      Και μένα μου άρεσε η κορνίζα με τα φύλλα, λιτή, ό, τι πρέπει για μια μικρή κονσόλα υποδοχής, και μικρές κολοκύθες ολόγυρά της...
      Καλημέρα και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  8. πολυ μου αρέσουν τα φθινοπωρινά φύλλα! δεν είναι η διακόσμηση το φόρτε μου αλλά μου έδωσες τόση έμπνευση που θέλω τωρα να παω να βρω φυλλα :) καλώς σε βρήκα!
    Ντίνα απο το happy girly crafty!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ντίνα μου! Καλώς σε βρήκα!
      Μη μου λες δεν το χεις με την διακόσμηση, παρακολουθώ το blog σου και βλέπω ότι το έχεις με χίλια δυο μικροπράγματα!
      Θα τα λέμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Άννα μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις μου!
      Καλή Κυριακή να χουμε!

      Διαγραφή
  10. Κι εσύ στο χειμερινό κλαμπ λοιπόν!! Κι εδώ τα ίδια, ζέστη κι άγιος ο Θεός! Λέμε να βάλουμε μια ζακετούλα και σκάμε...αλλά πού θα πάει, μέχρι τέλος του μήνα θα ψυχράνει, δε μπορεί! Πολύ ωραίες οι φθινοπωρινές εικόνες και μου άρεσαν πολύ τα κεράκια με τα φύλλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαίρη μου, οπωσδήποτε στο club! Και σήμερα Κυριακή, λίγο αεράκι, αλλά κοντομάνικο!
      Δεν νομίζω βέβαια το mini καλοκαίρι να κρατήσει για πολύ!
      Θα το βάλουμε και το κασκολάκι μας και όλα!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου!!! Μ' αρέσει να βλέπω τα φύλλα να παίρνουν αυτό το καφέ-χρυσαφί χρώμα, το κρύο όμως ούτε να το σκέφτομαι... Αν και με 30 βαθμούς έξω, όπως σήμερα, δεν το λες και φθινόπωρο! Μεταξύ μας, εύχομαι να αργήσει ο χειμώνας επειδή είμαι κρυουλιάρα...
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νίκη μου και καλημέρα! Και ο ζεστός ηλιόλουστος καιρός συνεχίζεται!
      έτσι που το πάει, μπορεί να πραγματοποιηθεί η ευχή σου για μακρινό χειμώνα!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  12. Αν και είμαι του καλοκαιριού...νησιωτικά γαρ...αγαπώ τη φθινοπωρινή διακόσμηση κ λατρεύω τα Χριστούγεννα! Εκπληκτικές προτάσεις κ πολύ πρωτότυπες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ΄αρχάς καλώς σε βρήκα, χαίρομαι που ήρθες στο Fairy Wo-Mom!!!
      Και εγώ καλοκαιρινό παιδί είμαι, και με τη θάλασσα σε απόσταση αναπνοής, αλλά έχει ο χειμώνας και την γλύκα του, την ζεστασιά του! Το φθινόπωρο την μελαγχολία του! Κάθε εποχή τα δικά της όμορφα στοιχεία!
      Αλλά τα Χριστούγεννα είναι λατρεμένα!
      Καλημέρα και καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
    2. χαχαχα ω ναι...τα Χριστουγεννα τα λατρευω και εγω.

      λεω να δοκιμασω μερικες προτασεις σου ειδικα αυτη με τα κερια! υπεροχα δειχνουν!

      Διαγραφή
    3. Ποιος δε τα λατρεύει Ζήνα μου; Αγαπημένη περίοδος για μικρούς και μεγάλους! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Καλώς σε βρήκα και από εδώ!
    Υπέροχες οι προτάσεις σου!Μπορεί το φθινόπωρο να μην έχει ιδιαίτερη θέση στη διακόσμηση του σπιτιού μας, αλλά λατρεύω τις εικόνες του!Λάτρεψα την πρώτη γιρλάντα και πολύ ευχαρίστως θα έτρωγα ένα φθινοπωρινό πειρασμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βάσω! Σε ευχαριστώ πολύ που έγινες μέλος της παρέας μας!
      Η γιρλάντα με τα glitter φθινοπωρινά φύλλα είναι όντως υπέροχη, αλλά και τα cupcakes δεν πάνε πίσω έτσι δεν είναι;
      Καλό βράδυ και καλώς σε βρήκα κ εγώ!

      Διαγραφή
  14. Ε έχετε βαλθεί όλες σας με τις αναρτήσεις να με κάνετε να συμπαθήσω το φθινόπωρο! Υπέροχα χρώματα και ιδέες!!!! Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου καλημέρα! Απ΄ότι βλέπεις και εσύ, το φθινόπωρο μάλλον σιγά σιγά την δίνει την θέση του στο χειμώνα! Άντε να χουχουλιάσουμε σιγά σιγά!

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Yes, fall is a wonderful season, but the most wonderful time of the year, as the song says, it's Christmas time, so stay tuned for more ideas even though I think you don't need more ideas, you have allready so many!

      Διαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...