Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Δυο ήλιοι και δυο βραβεία και ένα ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης!

Καλό μήνα, καλό χειμώνα και καλησπέρα σας!!
Μήνες πολλοί απουσίας με το διαδίκτυο να παίρνει φωτιά από αναρτήσεις δημιουργικές, από απόψεις του ναι και του όχι, από οργισμένες ή συγκαταβατικές γνώμες, απόψεις από σπαραχτικές ειδήσεις και φωτογραφίες μικρών αγγέλων να ακολουθούν άλλους πιο μεγάλους στον Παράδεισο... Και εγώ έλεγα, τι να γράψει κάποιος και με τι να ασχοληθεί... πόσο αμερόληπτος, αποστασιοποιημένος και ψύχραιμος να μείνει... Δεν έγραψα λοιπόν τίποτα...
Επιπλέον, στην προσωπική μου ζωή, ζω τα θαύματα! Μια τρίτη  παιδική ψυχή προστέθηκε στο σπιτικό μας.. ένα ζαχαρένιο αγγελάκι, μια ζωηρή πεταλούδα που μας πήρε και αυτή τα μυαλά.. Ακόμη, το μεγάλο αγόρι, πέρασε τη πόρτα του Δημοτικού! Τι μεγάλο πράγμα και αυτό, σιγά σιγά να κατακτά τη γνώση! Βέβαια, αντιλαμβάνεται κάποιος ότι επικρατεί πανδαιμόνιο με τρία παιδιά, πρέπει να προσαρμοστούμε... Ηρθαν και τα πρώτα κρυώματα και δε γλίτωσε η μικρή.. Γνωρίσαμε λοιπόν και από κοντά το Παίδων, με τις κατεστραμμένες εγκαταστάσεις, αλλά με τους καταπληκτικούς γιατρούς και νοσηλευτικό προσωπικό... Κλασικά, η χώρα μας, έχει παντού λουλούδια, ακόμη και αν το χώμα είναι ξηρό και άγονο... Αισίως φτάσαμε στη πρώτη μέρα του Δεκέμβρη με τα ΛΑΤΡΕΜΕΝΑ Χριστούγεννα  να βρίσκονται  προ των πυλών!!! Η ατμόσφαιρα  στο σπίτι μας είναι άκρως εορταστική και επιτέλους μπήκε λίγη χαρά παραπάνω, μια σταγόνα ελπίδα παραπάνω μια και ποτέ δε στερεύει και η παιδική διάθεση ρίζωσε και στις καρδιές και εμάς των μεγάλων. Έχω δει άπειρα υπέροχα πράγματα που φτιάχνετε και άλλα τόσα με έχουν ξεσηκώσει στο pinterest να φτιάξω το δικό μου χριστουγεννιάτικο παραμύθι στο χειμωνιάτικο σπίτι μας..
 Πρώτα όμως θα ήθελα να ευχαριστήσω την Αλέκα από το alekacraftaholic.blogspot.com για τους υπέροχους ήλιους σουβέρ που ήμουν τυχερή και τους κέρδισα και με συντροφεύουν κάθε πρωί και μου φτιάχνουν τη διάθεση!!



 Πρώτη φορά δέχομαι κάτι τόσο όμορφο απλόχερα από κάποιον που δε γνωρίζω προσωπικά και αυτό για εμένα έχει μεγάλη αξία και αν θέλετε και ανθρωπιά, διότι δείχνει ότι η προσφορά δεν είναι κάτι που ζητάει αντάλλαγμα, αλλά κάτι που θέλει μόνο να δώσει χαρά.. για τη χαρά! Σε ευχαριστώ Αλέκα και σου εύχομαι Καλές γιορτές!
Επιπλέον θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Χριστίνα από το andromeda-mygalaxy.blogspot.com η οποία με τίμησε ανάμεσα σε ομολογουμένως  καταπληκτικές Ελληνίδες bloggers σε  μια υπέροχη και τελείως διαφορετική ως τώρα τελετή βράβευσης των διάφορων ιστολογίων.



 Σε ευχαριστώ Χριστίνα για τα δύο σου βραβειάκια, με χαροποίησαν ιδιαίτερα, και αν και υπερβολικά καθυστερημένα σπεύδω να σου απαντήσω... Για το βραβείο μανούλας, απαντώ με ένα μικρό κείμενο χρησιμοποιώντας τις λέξεις που έδωσε η Χριστίνα: '' Οικογένειά μου, το Α και το Ω μου, παιδιά μου, θαύματα, ζωές μου τρεις, ανάσες και ψυχές μου, ζωή προσωπική, παλιά και αλλοτινή, τη θέση της έχει πάρει μια ζωή κοινή και η χαρά, κρυμμένη στα απλά, στα καθημερινά, μες τα χαμόγελα και μες την αγκαλιά...''. Για το βραβείο δημιουργικότητας, απαντώ σε κάθε λέξη της Χριστίνας: χόμπι: ελεύθερος χρόνος αφιερωμένος σε μένα, αντικείμενα: δημιουργήματα άψυχα, αλλά με ψυχή που τους δίνεις εσύ, υλικά: επίσης απαραίτητα για να δημιουργηθούν τα αντικείμενα!, και χρώματα: συναισθήματα με αποχρώσεις..
Τέλος, σήμερα μπήκαμε στον Δεκέμβρη και η καημένη στις τόσες χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες ξέχασα να φτιάξω ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης!!! Τελευταία στιγμή λοιπόν χθες, με μανταλάκια, μαρκαδοράκι, γκοφρέ χαρτί, μια κορδέλα, ένα ξύλινο στεφανάκι και χέρι.. παιδικό (εδώ που τα λέμε ο μεγάλος μου γιος θα τα πήγαινε πολυυυύ καλύτερα!) το ετοίμασα σε απόσταση αναπνοής από την καινούρια ημέρα, αρκετά πρόχειρο αλλά τουλάχιστον φτιαγμένο με αγάπη!





Δυo ζαχαρωτά για τους γιους μου ως τις είκοσι του Δεκέμβρη και πέντε κάρτες με δραστηριότητες και "εντολές για τα μέλη της οικογένειας"! Ήδη έφαγαν το πρώτο γλυκάκι του μήνα..
Σας εύχομαι από καρδιάς να έχετε υπέροχες γιορτινές στιγμές όλο τον μήνα, με χαρά, και όχι άλλες κακές ειδήσεις σε όλο τον κόσμο και στην μικρή μα τόσο όμορφη χώρα μας.









24 σχόλια:

  1. Welcome back Βέρα, μας έλειψες!!! Βέβαια ο λόγος που έλειπες ήταν κάτι παραπάνω από σημαντικός και σου εύχομαι ότι καλύτερο για το μικρό σου θησαυρό. Καλό μήνα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Χριστίνα μου! Και εμένα μου λείψατε! Καλές γιορτές να έχουμε! Δε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  2. Να σας ζήσει το νέο μέλος! Να είναι γερή και τυχερή! Καλό μήνα και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Σωτηρία! Καλό μήνα και καλές γιορτές καο σε σένα και την οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  3. Τις καλυτερες ευχες μου! να σας ζησει το νεραιδακι και με το καλο να μπειτε και σε ρυθμους...σε θαυμαζω ηδη!!! οσο για τα δωρακια, μα δεν ειναι υπεροχο; Να τα χαρεις κουκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ζήνα μου!!! Οι ευχές μου για αυτόν τον μήνα να σας συνοδεύουν ωστε μα περάσετε υπέροχα! Οσο για το δωράκια, δωράκι και άσχημο έχει; Δεν έχει!! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. χαίρομαι που σε γνωρίζω μέσα από τις απαντήσεις των βραβείων που έχεις δεχτεί.. αυτό που πήρα από τη σημερινή βόλτα μέσα στο μπλοκοσπιτάκι σου είναι μια γλυκάδα , μια ζεστασιά και πολλή πολλή αγάπη!!! Μπράβο σου κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Ετσι αισθάνθηκα και εγώ στο δικό σου μπλογκοσπιτικό και χαίρομαι να "γνωρίζω" συνεχώς τέτοιους ανθρώπους!! Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  5. Τι όμορφη ανάρτηση!!!!!
    Να σας ζήσει το μωράκι!!!!!!!!!!!
    Ευχαριστώ για την επισκεψη!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για όλα τα ωραία λόγια σου Ρένα!!! Φιλιά πολλά και σε σένα!!

      Διαγραφή
  6. Να σας ζήσει η μπέμπα!!!!! Να'ναι γερή, δυνατή και καλότυχη!!!!!
    Καλό μήνα και καλές γιορτές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου, πόσο χαίρομαι για την επίσκεψη σου! Να.σαι καλά και εσύ, να έχεις εναν υπέροχο μήνα και καλές γιορτές!!!

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Βέρα μου! Όσο αργοπορημένη είσαι εσύ, άλλο τόσο είμαι κι εγώ! Πρώτα η οικογένεια καλή μου! Πρώτα η οικογένεια. Να σας ζήσει το πιτσιρικάκι να έχεις δύναμη και αντοχές για τις καθημερινές σου μέριμνες!
    Τα στραβά του κόσμου δε θα τελειώσουν ποτέ και ούτε ωφελεί να ταυτιζόμαστε. Έτσι κι αλλιώς πάντα οι ίδιοι και ίδιοι στεναχωριόμαστε.

    Καλό μήνα σε όλη την οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου είναι τόσο αληθινά.. δυστυχως υπάρχουν στιγμές που νιώθω ότι αυτός ο κόσμος, δεν θα αλλάξει ποτέ.. Οσον αφορά όμως στις ευχές σου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ Χριστίνα μου! Καλό μήνα και καλές γιορτές να έχουμε και εμείς και όλος ο κόσμος!!

      Διαγραφή
  8. Εύχομαι να σας ζήσει το μωράκι σας και να περνάτε όμορφες στιγμές με την οικογένεια σου Βέρα μου... καλό μήνα και οι γιορτές να σας δώσουν αγάπη,υγεία και πολύ τύχη φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου και σε σένα εύχομαι υπέροχες γιορτές δίπλα στους αγαπημένους σου!!!!

      Διαγραφή
  9. Welcome back στη μπλογκο-σφαιρα!!! :)) Να σας ζήσει Βέρα μου!!
    Σιγά σιγά θα βρεις τους ρυθμούς σου προς το παρών σου έυχομαι να περάσεις τα πιο όμορφα Χριστούγεννα με τη κουκλίτσα σας και τα μεγάλα πια αδέρφια της!! Ποιος τη χάρη της... δύο σωματοφύλακες!! :)) Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου σε ευχαριστώ για τις ευχές!!! Οσο για τους σωματοφύλακες... τρεις θες να πεις, βάλε και τον μπαμπά μας μέσα!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  10. Να σας ζήσει Βέρα μου! Και αναρωτιόμουν για την απουσία σου αλλά τα νέα σας είναι πολύ ευχάριστα! Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!!! Οντως τα νεα μας είναι πολύ πολύ ευχάριστα!! Καλές γιορτές και σε σένα!!

      Διαγραφή
  11. Βέρα μου μας έλειψες! Τι ευχάριστα νέα είναι αυτά!! Να σας ζήσει το αγγελουδάκι!! Πολύ όμορφη και γλυκιά η ανάρτησή σου!! Να περάσετε έναν καταπληκτικό μήνα με τα παιδάκια σας όλο χαρές και γέλια και να έχετε υπέροχες γιορτές!! Πολλά φιλάκια σε όλους σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια!! Εύχομαι και σε σένα και την όμορφη οικογένειά σου ευτυχισμένες γιορτές!!!! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  12. Γερό και τυχερό το μωράκι σου! χαίρομαι που οι ήλιοι μου σου δίνουν την αγάπη μου καθημερινά έστω κι αν είμαστε μακριά.εύχομαι να σου φωτίζουν την καθημερινότητά σου και η αγάπη που διαχέουν ν'αγκαλιάζει όλο το σπιτικό σου.Τα καλά σου λόγια με σκλαβώνουν.Σ'ευχαριστώ πολύ!Καλές γιορτές να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέκα μου σε ευχαριστώ για τις ευχές και σου εύχομαι από ψυχής Χριστούγεννα γεμάτα Υγεία Χαρά Ευτυχία Αγάπη!!! Το μόνο που αξίζει στη ζωή είναι οι μικροί ήλιοι που όλοι μας κρύβουμε στις καρδιές μας! Οι δικοί σου μου το υπενθυμίζουν! Τα φιλιά μου, καλές γιορτές!!!

      Διαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...