Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

Η άνοιξη ήρθε, το Πάσχα φτάνει και το καλοκαιράκι...ετοιμάζεται και αυτό!


Καλησπέρα σε όλες και όλους σας!Καλό μήνα!Ο Απρίλης με τα ψέματά του έφτασε!Εσείς είπατε το ψεματάκι σας χάριν του εθίμου;Διαβάστε για το έθιμο μας εδώ.
Ήλιος.Αρώματα ευωδιαστά και χρώματα παντού!
Στα λουλούδια, στα φρούτα, στα ρούχα μας, η φύση όλη το γιορτάζει και μας οδηγεί κάπου πιο αισιόδοξα, με καλύτερη διάθεση και ψυχολογία...
Και πριν καν το καταλάβουμε,το Πάσχα βρίσκεται προ των πυλών!!
Πριν σας παραδώσω τις (λίγες) δικές μου ανοιξιάτικες και πασχαλινές ''δημιουργίες'', θέλω να σας δώσω μια γεύση από την πρόσφατη περιήγησή μου σε διάφορα blogs τα οποία μεγαλουργούν στο τομέα του DIY καθώς και των crafts.
Και ιδού τα αγαπημένα μου:

 Ανοιξιάτικα και πασχαλινά στεφάνια για τις εξώπορτες μας και όχι μόνο:
Πολύ εύκολο και οικονομικό,γίνεται ακόμα και με ξύλα από τους αγρούς..

Πολύ πρωτότυπη ιδέα:τετράγωνο κάδρο και στεφάνι σε παλ αποχρώσεις!
Περιμένεις να δες ένα πουλάκι να ξεπετάγεται από αυτή τη γλυκιά φωλιά!
Ένα αλλιώτικο...μπουκέτο λουλουδιών με πασχαλινή νότα!


Επίσης, μου άρεσαν κάποιες ιδέες για στολισμό του πασχαλινού τραπεζιού μας:
Τουλίπες με μια μικρή φωλιά και ένα κρυμμένο αυγουλάκι!






Πάσχα στην εξοχή,άκρως...ελληνικόν!
Γήινη διακόσμηση χάρις στο ξύλο,απλή και ανθισμένη!
Ένα από τα πλέον αγαπημένα μου χρώματα, το πράσινο,δεσπόζει σε αυτή την σύνθεση που είναι και η αγαπημένη μου!!

Ακόμα υπήρχαν πάρα πολλές ιδέες στα sites για πασχαλινή διακόσμηση,λαμπάδες,βάψιμο αυγών,
κατασκευές που μπορούμε να κάνουμε με τα πιτσιρίκια μας,λαχταριστές συνταγές και διακοσμήσεις γλυκών,καθώς και δώρα που μπορούμε να κάνουμε στους αγαπημένους μας ανθρώπους εκείνες τις μέρες,από χειροποίητα γλυκά κάθε είδους ως και κεριά από τα χεράκια μας ή καλαθάκια με καλούδια πάσης φύσεως!Είμαι χαρούμενη που έρχονται πάλι γιορτές, που θα ξεκουραστεί ο μεγάλος μου γιος από το προνήπιο( και εμείς μαζί του!), που πάλι θα τηρήσουμε όλα μας τα έθιμα,θα κάνουμε κουλούρια και τσουρέκια,θα βάψουμε κόκκινα αυγά, θα πάμε στον Επιτάφιο, στην Ανάσταση, θα κάνουμε μαγειρίτσα,θα ψήσουμε τον οβελία και θα γιορτάσουμε όπως κάθε χρόνο όλοι μαζί!Αγαπημένοι πλάι σε αγαπημένους!Το Πάσχα είναι ταυτόχρονα και η γιορτή της φύσης και της αναγέννησής της και αυτό είναι από μόνο του τόσο αναζωογονητικό!




12 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω Βέρα είναι η δεύτερη προσπάθεια που κάνω να σου αφήσω μήνυμα.όλη η ομορφιά της άνοιξης είναι στις εικόνες που μας δέιχνεις και ξεχώρησα αυτή με το ΄ρσινι καρό τραπεζομάντηλο...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δεύτερη προσπάθεια Μαρία μου ήταν και η επιτυχής! Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Μακάρι να έρθει όντως η Άνοιξη γιατί πολύ μας ταλαιπωρεί ο καιρός! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ωραίες ιδέες!!Έχεις τόσο δίκιο Βέρα! Το Πάσχα είναι κοντά και είναι μια γιορτή της φύσης και του Θεού! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε Λίλια να έρθει με το καλό και το φετινό Πάσχα να το γιορτάσουμε με αγάπη και ελπίδα στην καρδιά!!! Φιλιά και σε σένα!!!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι ιδέες σου Βέρα. Ξεχώρισα το σκουριασμένο ποτιστήρι σε ρόλο ανθοδοχείου-στεφανιού! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δήμητρα! Και μένα το ποτιστήρι είναι από τα αγαπημένα μου! Καλό απόγευμα να έχεις!

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτικές οι ιδέες που μας δίνεις Ρένα μου. Ειδικά αυτό το παλιό ποτιστήρι και η ομπρέλα με τα λουλούδια μου τυπώθηκαν στο μυαλό. Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου, χαίρομαι που σου αρέσουν οι ιδέες μου! Χριστός Ανέστη!

      Διαγραφή
  5. πολυ πολυ ωραιες οι ιδεες σου! ανοιξιατικη εμπνευση! σήμερα βεβαια ο καιρος θυμίζει...Χριστούγεννα αλλα που θα πάει θα φτιάξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστός Ανέστη Ντίνα! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι προτάσεις μου! Ο καιρός θα φτιάξει, δεν είναι πια στο χέρι του!

      Διαγραφή
  6. Μα τι όμορφες ιδέες! Εγώ ξεχωρισα την ομπρελα-ανθοδοχειο-στεφανι! Για να δουμε ποτε θα έρθει και η άνοιξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν! Χριστός Ανέστη! Έχει ήδη έρθει η Άνοιξη! Απλά μας παίζει ακόμα τα παιχνίδια του ο καιρός! Θα επικρατήσει όμως τελικά, είμαι σίγουρη!

      Διαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...