Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Χριστός Ανέστη!!!!!



-Χριστός Ανέστη!!
-Αληθώς ανέστη!!
Οι δύο αυτές φράσεις δεσπόζουν σίγουρα στα στόματα όλων το τελευταίο διήμερο...
Εύχομαι λοιπόν και εγώ, σε όσες ή όσους τυχόν με ''διαβάζουν'' (πράγμα που εύχομαι) Χρόνια Πολλά,υγεία και χαρά στα σπιτικά σας,ελπίζω να χαρήκατε τις πασχαλινές μέρες,τις γλυκιές προετοιμασίες και την γλυκιά μελαγχολία αυτών των ημερών... Προσωπικά, πάντα το Πάσχα για μένα,είναι μια περίοδος χαρμολύπης,περισυλλογής αλλά ταυτοχρόνως και ελπίδας και προσμονής,αφού όλη η φύση αλλά και εμείς οι ίδιοι αναγεννιόμαστε,βγαίνουμε από την ''αιχμαλωσία'' του χειμώνα,και πιστεύουμε πως η άνοιξη θα μας ανανεώσει,για να έρθει το καλοκαίρι να μας...αποθεώσει!!!!
Μιας και δεν πρόλαβα την προηγούμενη εβδομάδα να σας δείξω τα μικροδιακοσμητικά που έφτιαξα για να στολίσω πασχαλινά και ανοιξιάτικα το σπιτάκι μου για τις μέρες των γιορτών, σας ετοίμασα φωτογραφίες να πάρετε μια ιδέα,έστω και καθυστερημένα!!
Το Πάσχα μας ήταν οικογενειακό,ζεστό,γαλήνιο και ήρεμο..
Εύχομαι η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει φως και χαρά στις ψυχές όλων μας...Το φως είναι συνώνυμο της ζωής άλλωστε....
Η εξωτερική διακόσμηση του σπιτιού μου







Θα τα πούμε σύντομα! 

6 σχόλια:

  1. Αληθώς Ανέστη Βέρα!! Να σαι γερή και του χρόνου πάλι με υγεία να στολίσεις το σπιτικό σου! Το δεντράκι σου ειδικά έκλεψε την παράσταση! Χαρά και υγεία στην οικογένεια σου και πάντα αγαπημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου! Να χαίρεσαι και συ τους δικούς σου και τους αγαπημένους! Υγεία, ευτυχία, αγάπη και εσωτερική αρμονία σού εύχομαι! Χάρηκα που σου άρεσε το δεντράκι! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Αν και περσινή η ανάρτησή σου Βέρα, εγώ θα σου ευχηθώ φέτος! Και του χρόνου και πάντα με τέτοιες ομορφιές και τόση φροντίδα. Ελπίζω να περάσατε υπέροχα. Την καλησπέρα μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μου ευχηθείς Δήμητρα και φέτος γιατί όχι;! Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη! Να χαίρεσαι το Άσυλό σου, τους δικούς, φίλους και αγαπημένους και πλέον.. να τολμήσω να πω, καλό καλοκαίρι;! Ξέρω ότι δεν είσαι και απόλυτη φαν αυτής της εποχής, αλλά πλησιάζει ε; χαχα! Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη Βέρα μου,όλα αυτά που μας παρουσιάζεις είναι ωραία και δημιούργησαν μια ζεστή πασχαλινή ατμόσφαιρα.Με εντυπωσίασαν όλα αλλά περισσότερο αυτά τα θαλασσόξυλα που έδωσαν μια ξεχωριστή πινελιά....εύχομαι και του χρόνου με υγεία και οικογενειακή θαλπωρή...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη Μαρία μου, εύχομαι υγεία και ευτυχία σε σένα και την οικογένειά σου! Τα θαλασσόξυλα ήταν και δικά μου αγαπημένα, έργο του άντρα μου... δυστυχώς ο φετινός χειμώνας τα κατέστρεψε, αλλά θα επανέλθει δριμύτερος ο καλλιτέχνης με νέα δημιουργία έτοιμη για διακόσμηση! Και του χρόνου! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...