Κυριακή 16 Νοεμβρίου 2014

Επιτοίχια Χριστουγεννιάτικη Διακόσμηση!!!

 Ο Νοέμβριος έφτασε στο τελευταίο του δεκαπενθήμερο και ένα πράγμα μονάχα γυρνάει συνέχεια στο μυαλό μου!
Μαντέψτε...  Τα Χριστούγεννα είναι προ των πυλών!!! Αχ! Χρώματα, αρώματα, στολίδια, τραπεζώματα, τα γέλια και η αγάπη να ναι σε πρώτο πλάνο και όλα να τα βλέπουμε με τα μάτια ενός μικρού παιδιού! Πάντα έτσι νιώθω τις γιορτινές τις μέρες! Ένα μικρό παιδί που θέλει να γιορτάσει με την ψυχή του, να χαρεί, να παίξει, να στολίσει, να βγει έξω στο κρύο να χαζέψει τις στολισμένες βιτρίνες, να φάει κάστανα από τον καστανά, να πιει ζεστή σοκολάτα.. Ένα μικρό παιδί που γίνεται δύο φορές πιο μικρό, γιατί τα παιδιά του τού το υπενθυμίζουν! Με την οικογένειά μου, τα Χριστούγεννα είναι πιο Χριστουγεννιάτικα! Μπαίνουμε στο κλίμα των γιορτών πιο νωρίς, τραγουδάμε τα κάλαντα για να τα έχουμε μάθει καλά πριν από την αναμενόμενη ημερομηνία, και... περιμένουμε τον Άγιο Βασίλη!
Μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό ξεκινάμε τον στολισμό του σπιτιού μας! Εκτός από το δέντρο μας και τις άλλες στολισμένες γωνιές, πολλές φορές μόνη μου ή με τον άντρα μου και τα πιτσιρίκια φτιάχνουμε μικρές χειροποίητες κατασκευές! Αυτό, δημιουργεί ένα πιο γιορτινό κλίμα στο σπίτι και μεγαλώνει τον ενθουσιασμό για την ημέρα των Χριστουγέννων, δίνοντας ταυτόχρονα την ευκαιρία σε όλη την οικογένεια να κάνει κάτι δημιουργικό από κοινού!
Ξεκίνησαν λοιπόν οι χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες και μία από αυτές, σας την παρουσιάζω στην σημερινή ανάρτηση, με την οποία συμμετέχω στο Christmas Link Party της blogοπαρέας 
 One Team Four Seasons, το πρώτο από τα τρία χριστουγεννιάτικα πάρτι της ομάδας μας και είμαι πολύ χαρούμενη γι΄αυτό, διότι η ομάδα αποτελείται από κορίτσια των οποίων τα blogs τα θαύμαζα και μού άρεσε να διαβάζω τις αναρτήσεις τους αλλά και να παίρνω ιδέες για την διακόσμηση του σπιτιού μου ή και για διάφορα crafts ή diy!
Θα σας παρουσιάσω λοιπόν μία πολύ απλή, σχεδόν ανέξοδη διακοσμητική ιδέα για να στολίσετε τον τοίχο σας, φτιάχνοντας μία σύνθεση που θα αποτελείται από ένα χριστουγεννιάτικο στεφάνι περιτριγυρισμένο από στρογγυλά καδράκια με χριστουγεννιάτικα μοτίβα!
Η προετοιμασία για το στεφάνι είναι διαδικασία που δε κρατά πάνω από δέκα λεπτά, ενώ την ιδέα για τα καδράκια την είχα δει παλαιότερα σε άλλα sites και την υιοθέτησα! Τα καδράκια λοιπόν, είναι τα απλά πλαστικά πιάτα που χρησιμοποιούμε στα πάρτι, βαμμένα με λευκό και κόκκινο σπρέι πάνω στα οποία έχω κολλήσει με πιστόλι σιλικόνης στολίδια από τσόχα,
ενώ για το στεφάνι χρειάστηκα λίγη κορδέλα, φύλλα από κυπαρισσάκι και τσόχινα στολίδια πάλι στους ίδιους χρωματισμούς! Τα πιατάκια τα κόλλησα με ταινία διπλής όψης πάνω στον τοίχο!













Λοιπόν;!
Πως σας φαίνεται;
Ελπίζω και σεις να έχετε αρχίσει τις χριστουγεννιάτικες ραδιουργίες σας και να ομορφαίνετε τα σπιτικά σας!
Αν όχι, ξεσηκωθείτε! Είναι η κατάλληλη στιγμή!
Θα τα ξαναπούμε! 
Fairy Wo-Mom!!!
by Vera. 



"One Team 4 Seasons! Ένα Χριστουγεννιάτικο party που δημιουργήθηκε από 11 blogs για να σας γεμίσει χαμόγελα! Meet the hosts and spread the Christmas spirit!!"


Αυτά είναι τα blogs που συμμετέχουν στο Χριστουγεννιάτικο party της ομάδας μας. Επισκεφθείτε τα και πάρτε ιδέες!!


                             



                         




32 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο! Εύγε! Απο τη φωτογραφία θα παιρνα όρκο οτι τα πιατάκια είναι κεραμικά... Πολύ ωραία ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Σοφία για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι για την μικρή...οφθαλμαπάτη που σας πρόσφερα! Σε ευχαριστώ, καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  2. Και εγώ τα πιατάκια τα πέρασα για κεραμικά! Οι συνδυασμοί που μπορείς να κάνεις είναι ατελείωτοι!! Τώρα που πήραμε φόρα και αρχίσαμε να διακοσμούμε, τελειωμό δεν θα έχουμε, χαχα
    Πολλά φιλιά Βέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα!Έτσι ακριβώς Λίλια!! Τώρα που ξεκινήσαμε, κάθε μέρα θα φτιάχνουμε και από κάτι! Χαίρομαι που σου άρεσε η κατασκευή μου! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Ε κι εγώ την ίδια εντύπωση είχα των κεραμικών πιάτων όταν είδα για πρώτη φορά την φωτογραφία...μπράβο Βέρα μου και για την ιδέα και για την εκτέλεση! Ολόκληρος ο τοίχος σου στολίστηκε με την σύνθεση πιάτων/στεφανιού και χαίρομαι πολύ που θα δουλέψουμε παρέα σε αυτή την ομάδα! Πολλά φιλιά και καλή σου εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, με τιμούν όταν προέρχονται από εσένα, γιατί εκτιμώ και αγαπώ πολύ την δουλειά σου! Χαίρομαι και εγώ που θα είμαστε μέρος της ίδιας ομάδας! Να σαι καλά, καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  4. Εγώ πάλι αναρωτιόμουν τι είναι μέσα στα πιατάκια και μου φαινόντουσαν σαν κεντημένα αλλά έβλεπα πως είναι πιάτα και έλεγα πως είναι δυνατόν.. Πάρα πολύ ωραία κατασκευή και ότι πρέπει και για τα παιδιά!!!
    Ειδικά όμως το στεφάνι σου όπου μου έδωσες και μια ιδέα τι να κάνω με το δικό μου γιατί έχω από το καλοκαίρι το στεφανάκι και δε μου κατεβαίνει τίποτα.
    Και εγώ χαίρομαι που θα είμαστε όλες μαζί παρέα!!
    Η περιγραφή σου στην αρχή με εκφράζει απόλυτα!!
    Φιλιά και Καλή Εβδομάδα Βέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα πιατάκια έχω βάλει τσόχινα στολίδια αγορασμένα από το γνωστό πολυκατάστημα! Και νομίζω πως δικαιώθηκα από το αποτέλεσμα, διότι το βρίσκω αξιοπρεπές να σταθεί ως μέρος της χριστουγεννιάτικης διακόσμησης του σπιτιού! Σε ευχαριστώ για την πρότασή σου να συμπεριλαμβάνομαι σε αυτήν την όμορφη ομάδα, τα καλύτερα έρχονται! Όσο για την περιγραφή στην αρχή, αυτά δεν είναι τα Χριστούγεννα; Εικόνες που γεμίζουν την ψυχή μας με αγάπη και θαλπωρή! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Δεν θα πίστευα Βέρα με τίποτε ότι τα πιατάκια είναι πλαστικά. Είναι τόσο όμορφα!!! Πολύ απλή κατασκευή αλλά το αποτέλεσμα πανέμορφο!! Αμέσως ο τοίχος άλλαξε όψη. Το στεφάνι από μόνο του είναι πραγματικό κόσμημα!! Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και χαίρομαι που σου άρεσε το αποτέλεσμα! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Μια κατασκευή που μπορεί να κάνει άνετα μια μαμά με τα παιδιά της! Τόσο απλή και όμορφη! Μπράβο Βέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Νίκη! Εύκολη, ακίνδυνη, γρήγορη και ανέξοδη! Προτείνεται για δραστηριότητα με τα παιδιά μας! Σε ευχαριστώ πολύ, φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Ειναι τόσο εντυπωσιακά και ιδανικά για να τα δημιουργήσεις με τα παιδιά!!! Απλά υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Είναι όντως μια ιδανική δραστηριότητα για να την μοιραστείς και με τα παιδιά σου! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Μια πολύ πολύ καλή ιδέα αυτή με τα πλαστικά πιατάκια και τόσο εύκολη ....θα έλεγα και ανέξοδη ,πραγματικά εντυπωσιάστηκα και με το όμορφο λευκό στεφάνι....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που άρεσε η ιδέα με τα πλαστικά πιατάκια! όντως το κόστος για την κατασκευή συνολικά, ήταν γύρω στα τέσσερα ευρώ! Το στεφάνι είναι και η δική μου.. αδυναμία! Καλό απόγευμα Μαρία μου!

      Διαγραφή
  9. Βέρα υπέροχο!!! Το στεφανακι εκπληκτικο κ τα λευκά Πιστακία μοιαζουν γύψινα! Τόσο απλό κ τόσο υπέροχο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζήνα!! Ναι τα πιατάκια τα λευκά όντως από την φωτό μοιάζουν γύψινα τώρα που το λες! έχουν γύρω γύρω την διακοσμητική ζώνη και τους δίνει βάθος κιόλας! Να σαι καλά!

      Διαγραφή
  10. Συμφωνώ με τις κυρίες από πάνω μου: αν δεν το έλεγες θα πίστευα πως τα πιάτα είναι κεραμικά!!!! Πολύ ωραία η ιδέα να τα βάψεις με σπρέι!
    Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικώς, η ψευδαίσθηση ήταν.. καθολική! Να σαι καλά Δήμητρα, χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα του να βαφτούν με σπρέι τα πιάτα! Την έχω δει παλιότερα, αλλά δεν θυμάμαι το site για να το αναφέρω! Καλό μεσημέρι και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Αν δε διάβασα την ανάρτηση, θα έκοβα το λαιμό μου ότι τα πιάτα είναι κεραμικά!
    Πανέμορφο αποτέλεσμα με υλικά που ούτε φανταζόμουν!΄
    Βέρα φανταστική η ιδέα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω μου, σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ! Χαίρομαι που σου άρεσε ως ιδέα και ως αποτέλεσμα!
      Φιλάκια και καλό μεσημέρι να έχουμε!

      Διαγραφή
  12. Βέρα μου έχω εντυπωσιαστεί από τα πιάτα! Θα πάρω τα σπρέι μου και θα αρχίσω να βάφω! Συγχαρητήρια για το αποτέλεσμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α τι ωραία! Αν σε ενέπνευσα Κατερίνα, χαίρομαι πολύ! Άντε, ξεκίνα! Χαχα! Σε ευχαριστώ πολύ, φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Ούτε που θα καταλάβαινα ότι τα πιάτα είναι πλαστικά!! Φοβερή ιδέα και στον τοίχο δείχνει φανταστική!! Πολλά μπράβο στη δημιουργό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη σε ευχαριστώ πολύ, μου άρεσε στον τοίχο γιατί σου δίνει την δυνατότητα να γεμίσεις ''άδειους'' χώρους και κατευθείαν φαίνεται το σπίτι πιο στολισμένο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Δέσποινα καλώς σε βρίσκω! Ευχαριστώ που έγινες μέλος του FairyWo-Mom!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε ως ιδέα διακόσμησης!

      Διαγραφή
  15. Πολυ ωραια κατασκευή και φαίνεται εύκολη! Θα την κανω με την κόρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα όλα! Μπράβο σου.. ειδικά το στεφάνι πολύ σικάτο! Κάλη από Ανθομέλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλη μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα λόγια σου!!! δε μπορώ να σου περιγράψω πόσο χαίρομαι για το σχόλιο σου και που έγινες μέλος στο blog μου! Το ανθομέλι είναι ένας από τους λόγους που ξεκίνησα και το δικό μου ιστολόγιο!! Καλές γιορτές να έχουμε!!

      Διαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...