Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Christmas treat in a glass!!!




 Τελευταία μέρα του Νοέμβρη! Θριαμβευτικά, με την έναρξη της εβδομάδας, μπαίνει ο μήνας των Χριστουγέννων και σε 25 ημέρες από τώρα θα γιορτάζουμε με αγαπημένους ανθρώπους την πιο γλυκιά γιορτή του χρόνου! Γλυκιά γιορτή.. χωρίς γλυκό κέρασμα όμως, δε γίνεται! Γι' αυτό και εγώ θα σας φιλέψω το πρώτο σας χριστουγεννιάτικο γλυκάκι, που τολμώ να πω, ότι για άλλο ξεκίνησε και σε κάτι άλλο κατέληξε! Τουλάχιστον όμως, κατέληξε με αξιοπρέπεια, γι' αυτό και σας το παρουσιάζω! 
Αρχικά, θα έφτιαχνα μπισκότα σπιράλ, με δύο χρώματα, λευκό και κόκκινο, όμως ενώ εκτέλεσα βήμα βήμα τη συνταγή, τα μπισκότα στον φούρνο θρυμματίστηκαν!Και έτσι, δε το έβαλα κάτω και επινόησα.. τη δική μου συνταγή! Πήρα το μούλτι, έτριψα τα μπισκότα( εννοείται ότι μπορείτε να αγοράσετε έτοιμα από σούπερ μάρκετ ή να φτιάξετε τη δική σας αγαπημένη συνταγή μπισκότων!), πήρα ένα φάκελο μόρφατ στιγμής, ακολούθησα τις οδηγίες χρήσης, το μισό το άφησα λευκό και το άλλο με κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής  το έβαψα κόκκινο και πήρα και λίγη ζάχαρη που και αυτήν την έβαψα κόκκινη με χρώμα ζαχαροπλαστικής!
Πήρα μετά έξι ποτηράκια του μπράντι και έκανα το εξής: Έβαλα μια στρώση τριμμένο μπισκότο αναμεμειγμένο με λικέρ βύσσινο, από πάνω μία δόση λευκή μόρφατ στιγμής, ξανά μία στρώση τριμμένο μπισκότο με λικέρ, από πάνω μία δόση κόκκινη μόρφατ στιγμής και πασπάλισα την κορυφή με κόκκινη ζάχαρη!
Έκοψα κάτι καλαμάκια που τα χρώματά τους μου θυμίζουν χριστουγεννιάτικα γλειφιτζούρια και τοποθέτησα δύο σε κάθε ποτήρι! Το γλυκάκι διατηρείται στο ψυγείο και είναι ό, τι πρέπει για δροσερό κέρασμα μετά από ένα γιορτινό τραπέζι! Ο μεγάλος μου γιος ενθουσιάστηκε με την όψη του!
Και ιδού το αποτέλεσμα!
Ελπίζω να σας αρέσει!






Με αυτήν την ανάρτηση συμμετέχω στο 2ο Christmas Link Party της υπέροχης ομάδας  One Team Four Seasons!!!

 Που να δείτε τα μικρά θαύματα που έχουν φτιάξει τα υπόλοιπα κορίτσια της ομάδας!!!

Υ.Γ: Τη συνταγή των μπισκότων σπιράλ που έφτιαξα θα σας την δείξω σε άλλη ανάρτηση κατά τη διάρκεια του Δεκέμβρη, καθότι πεισματάρα που είμαι δε θα εγκαταλείψω! Θα τα ξαναφτιάξω μέχρι να γίνουν όπως τα ήθελα!



"One Team 4 Seasons! Ένα Χριστουγεννιάτικο party που δημιουργήθηκε από 11 blogs για να σας γεμίσει χαμόγελα! Meet the hosts and spread the Christmas spirit!!"

Αυτά είναι τα blogs που συμμετέχουν στο Χριστουγεννιάτικο party της ομάδας μας. Επισκεφθείτε τα και πάρτε ιδέες!!



Αυτά είναι τα blogs που συμμετέχουν στο Χριστουγεννιάτικο party της ομάδας μας. Επισκεφθείτε τα και πάρτε ιδέες!!

26 σχόλια:

  1. Φαίνεται τόσο δροσερό ... πράγματι μετά από το χριστουγεννιάτικο τσιμπούσι θα είναι ότι πρέπει... Εννοείται ότι το κάνω pin για να το παρουσιάσω και στο δικό μου τραπέζι... Καλή εβδομάδα Βέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου! Δυστυχώς η πρωταρχική μου ιδέα με ''πρόδωσε'' και κατέφυγα στην έσχατη λύση μιας και αυτήν την εβδομάδα δεν διέθετα χρόνο να κάνω και μια δεύτερη συνταγή που είχα στο μυαλό μου! Όμως είναι πράγματι δροσερό ειδικά αν βάλεις εκτός από λικέρ και λίγη κρέμα γάλακτος στο μπισκότο! Σε ευχαριστώ για το pin! Καλή μας εβδομάδα!

      Διαγραφή
  2. Η καλύτερη εμφάνιση για πάρτυ! Χαρούμενη και ατομική και από γεύση είμαι σίγουρη πως είναι απίθανη! Και του χρόνου και Καλή εβδομάδα Βέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίλια μου, σε ευχαριστώ πολύ! Είναι ένα ατομικό δροσερό επιδόρπιο με ελκυστική εμφάνιση και για τα παιδιά του τραπεζώματος! όντως, ωραία ιδέα για πάρτυ! καλή εβδομάδα Λίλια μου!

      Διαγραφή
  3. Βέρα φαίνεται υπέροχο!! Δροσερό και ανάλαφρο!! Και η παρουσίαση στα ποτηράκια σούπερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και αργά, απαντώ ζητώντας συγνώμη για την πολυήμερη καθυστέρηση! Έτρεχαν πολλά, κυρίως υγείας θέματα!Μαίρη μου ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  4. Όταν λες λικέρ βύσσινο... τα έβρεξες δηλαδή με λίγο ποτό?? Την κρέμα γάλακτος που λες στην Χριστίνα εννοείς ανάμεσα στο μπισκότο και την σαντιγί??
    Μου αρέσει πολύ σαν ιδέα!!! Άσε που τρελαίνομαι για βύσσινο...
    Δεν ξέρω τι θα μπισκότα θα έκανες πάντως αυτό λέει τρελά!!!!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελεάνα τα έβρεξα με λικέρ βύσσινο! Κρέμα γάλακτος χτυπημένη με το μπισκότο και το λικέρ, κάπου την είχα δει την συνταγή! Και εγώ τρελαίνομαι για βύσσινο! όσο για τα μπισκότα, αυτήν την εβδομάδα θα γίνει η σχετική ανάρτηση!Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. Αυτό θα πει δημιουργικό μυαλό!!!!!!!!!!
    Δεν πτοείσαι με τίποτα και συνεχίζεις......και ιδού το αποτέλεσμα!!!!
    Εξαιρετική εμφάνιση Βέρα μου!!!!!!!

    Καλό σου μήνα & πάντα γλυκαμένος♥:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μαστε καλά να γλυκαινόμαστε ακόμα και με τα λάθη μας! Τι να κάνω Ελένη μου; Έπρεπε με κάποιο τρόπο να διορθώσω τη συνταγή που με άφησε στα κρύα του λουτρού! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Βέρα μου ευτυχώς που συνέβη η ατυχία με τα μπισκότα και μας έδειξες αυτό το υπέροχο γλύκισμα. Η κόρη μου ξετρελάθηκε που το είδε και θα το δοκιμάσουμε πολύ σύντομα. Φαίνεται υπέροχο, ελαφρύ και δροσιστικό και είναι πανέμορφο με τα άκρως γιορτινά του χρώματα. Καλό μήνα και καλή και δημιουργική συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν αρέσει στην Γεωργία το γλυκάκι μου, πάω πάσο! Να το δοκιμάσετε, είναι δροσερό και όντως ελαφρύ! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  7. Μια πολύ καλοστημένη φωτογράφιση με υπέροχα γιορτινά χρώματα.Σίγουρα θα είναι πολύ δροσιστική συνταγή...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Αν και ο μήνας τελειώνει, σε ευχαριστώ Ελπίδα μου για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  9. αυτα ειναι!!! δεν το βαζουμε κατω και δημιουργουμε αριστουργηματα! τελειο φαινεται με προκαλει να το δοκιμασω και λατρευω και τα χρωματα του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήνα μου, για αριστούργημα, δεν ξέρω, είναι όμως καθ΄όλα ένα αξιοπρεπές επιδόρπιο! Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Βέρα!! Τα μπισκοτάκια σπιράλ με ταλαιπώρισαν κι εμένα κάποια φορά! Αλλα τελικά εγιναν! Το γλυκάκι σου ειναι τόσο ωραίο που σίγουρα θα αρέσει και στα παιδιά και στους μεγάλους!! Καλή εβδομάδα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνάκι και εγώ δε θα το βάλω κάτω, θα τα φτιάξω τα μπισκότα σπιράλ! Για μικρούς και μεγάλους που αισθάνονται μικροί είναι ό, τι πρέπει! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. Έτσι είναι οι καλές μαγείρισσες, Βέρα!!! Επινοούν εναλλακτικές και μεγαλουργούν. Έγινε πολύ όμορφο το γλυκάκι σου. Δροσερό, ελαφρύ και γιορτινό! Καλό μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μαγείρισσα λένε οι δικοί μου ότι είμαι, για ζαχαροπλάστισσα δε το έχω! Χαχα! Προσπάθησα Νίκη μου! Να σαι καλά, φιλάκια!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο για την παρουσίαση και την επινοητικότητα! Πανέμορφα και πανεύκολα και πρακτικά για μπουφέ γιατί είναι μεριδούλες! Υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, σε ευχαριστώ πολύ! Είναι όντως εύκολα και πρακτικά για παιδικό μπουφέ είναι άκρως κατάλληλα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πρέπει να είναι υπέροχο, κάνω ένα παρόμοιο με μους λεμόνι αλλά σίγουρα θα δοκιμάσω και αυτή την εκδοχή, γενικά τα γλυκά σε ποτήρι μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δέσποινα περιττό να σου πω ότι την θέλω την συνταγή με την μους λεμόνι, διότι λατρεύω το λεμόνι στα γλυκά και είμαι fan της lemon pie! Χαίσομαι που σου άρεσε! Φιλιά!

      Διαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...