Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Τα Χριστούγεννα σε κάθε γωνιά του σπιτικού μας!!!


Σε 11 ημέρες από τώρα, έχουμε Χριστούγεννα! Είμαι σίγουρη ότι όλες και όλοι έχετε στολίσει, και άλλες συνεχίζετε τις.. γιορτινές προσθήκες, γλυκαίνοντας το χώρο με συνθέσεις και διακοσμήσεις που φτιάχνετε οι ίδιες, αλλά και με γλυκά που μοσχομυρίζουν και θυμίζουν σε κάθε ένα από εμάς, ότι αυτές οι μέρες είναι αλλιώτικες, ότι έχουν μια άλλη αισιοδοξία, μια μαγεία διάχυτη, μια αγάπη στα μάτια και μια σπίθα στοργής στην ψυχή... Εύχομαι σε όλες και όλους σας τα φετινά Χριστούγεννα να φέρουν ό, τι επιθυμείτε, μα πάνω από όλα να σας χαρίσουν την πραγματική ουσία των γιορτών, που για εμένα είναι η ανάγκη που έχουμε ο ένας για τον άλλον και η ζεστασιά που προσφέρει η αλληλεγγύη στις καρδιές του κόσμου.. Άλλωστε, όταν γεννήθηκε ο Χριστός, γεννήθηκε και η ανιδιοτελής αγάπη... Ας είναι ουσιαστικά τα μηνύματα που θα λάβει ο καθένας από εμάς και ας τα μεταφέρει στα αγαπημένα του πρόσωπα!
Το δικό μας σπιτικό στολίστηκε!!! ( ακόμα βέβαια γίνονται και άλλα που θα δείτε στην συνέχεια!)
Ιδού κάποιες φωτογραφίες για να πάρετε μια γεύση!!

















Για πείτε μου, σας άρεσε ο στολισμός μας;

Με αυτήν την ανάρτηση παίρνω μέρος στο τελευταίο Christmas Link Party της υπέροχης ομάδας μας One Team Four Seasons!..
Μπορείτε να μαγευτείτε και από τα υπόλοιπα οκτώ μοναδικά blogόσπιτα της παρέας, πατώντας στο τίτλο κάθε ανάρτησης! 
                                     
                                         

                   


1) Make it Pretty - Στολίσαμε!!!

35 σχόλια:

  1. Αρχικά να σου πω πως έχεις φτιάξεις πολύ ζεστές Χριστουγεννιάτικες γωνιές!!! Με εντυπωσίασε το ροζ που έβαλες στην Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση σου, δεν περίμενα να δείχνει τόσο όμορφο!! Αν και εγώ είμαι αρκετά παραδοσιακή στα χρώματα, μου αρέσει να βλέπω αυτό το διαφορετικό που όμως ζεσταίνει το χώρο! Θα συμφωνήσω μαζί σου, θέλω την μαγεία, θέλω αισιοδοξία, θέλω να βλέπω γύρω μου αγάπη και όσο μεγαλώνω θέλω την ουσία!
    Να περάσετε τις πιο όμορφες γιορτινές μέρες Βέρα μου!!
    ΥΓ Ξετρελάθηκα με το τζάκι σου!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Σε ένα νομίζω μόνο πως παραπλανήθηκες και μάλλον έχει να κάνει με τις φώτο! Δεν έχω ίχνος ροζ! Είναι κόκκινο όπου βλέπεις ροζ! Κυρίως κόκκινο και άσπρο! Όπως καταλαβαίνεις είμαι και εγώ αρκετά παραδοσιακή στα χρώματα! όντως, όσο μεγαλώνουμε, αναζητούμε ουσιαστικά πράγματα, αυτά που δεν βλέπουν τα μάτια, αλλά καταλαβαίνει η ψυχή!
      Υ.Γ: Το τζάκι είναι σχέδιο του άντρα μου! Και εγώ το λατρεύω!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχα και τα έχω και 4 τα μάτια!!!! :P Ειδικά στην τελευταία... τα έβλεπα όλα ροζ!!!

      Διαγραφή
  2. Βέρα, τι νεραϊδένιες φωτογραφίες είναι αυτές;; Υπέροχος στολισμός!! Και εγώ το είδα ροζ το κόκκινο, και τελικά γιατί όχι;;!! Μια χαρά θα ταίριαζε!! Καλές γιορτές με ό,τι αγαπάς!! Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αφροδίτη μου για τα καλά σου λόγια! Λες το ροζ να είναι το νέο trend; Μπα! Δεν είμαι φίλη του χρώματος αυτού αλλά βλέπω ότι η ανάλυση στις φωτο μάλλον τελικά αλλοίωσε το αποτέλεσμα! Να σαι καλά και καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  3. Λαμπερές και όμορφες εικόνες μέσα απο τον ωραίο χριστουγεννιάτικο χώρο σου Βέρα μου.Σου εύχομαι οι γιορτές αυτές να τις περάσετε με χαρούμενα και ευτυχισμένα....φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ! Εύχομαι να χεις ευτυχισμένα και γεμάτα αγάπη και υγεία Χριστούγεννα! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολυ όμορφη η Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του σπιτιού σου! και του χρόνου! Σου εύχομαι Καλά και ευτυχισμένα και όμορφα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ντίνα μου! Επίσης, σου εύχομαι καλές γιορτές με τους δικούς σου και πάντα παρακολουθώ τις όμορφες δημιουργίες σου!

      Διαγραφή
  5. Ένα υπέροχο στραφταλιζέ (τώρα τελευταία πολύ φοριέται η λέξη) σπίτι! Και του χρόνου με υγεία και χαρές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα! Έτσι Σοφία, στραφταλιζέ! Αλήθεια, είναι δόκιμη η λέξη;! να σαι καλά, Και εσύ να έχεις υγεία και χαρά στο σπιτικό σου!

      Διαγραφή
  6. Με τέτοιο στολισμό, πως να μην είναι μαγικά τα Χριστούγεννα;;
    Ξεχειλίζει από παντού η ομορφιά και το άρωμα ενός ζεστού σπιτιού που προσμένει την μεγάλη γιορτή!!
    Έχω πάθει πλάκα με τις υπέροχες γωνιές που δημιούργησες αλλά και με το παραμυθένιο δέντρο δίπλα στο τζάκι!!!
    Να έχετε τις γιορτές που επιθυμείς!!!

    Και του χρόνου Βέρα μου, με υγεία!!
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα κορίτσι μου!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου, χαίρομαι ιδιαιτέρως που σου άρεσε το στολισμένο σπιτάκι μου! Αυτό είναι που με νοιάζει άλλωστε... Να νιώθω ζεστασιά, να κάνω ένα σπίτι, σπιτικό... Όντως, περιμένουμε με ενθουσιασμό τις γιορτές! Λίγο, να ζήσουμε σε ένα κλίμα που δε θα μας επιβληθεί, αλλά θα το δημιουργήσουμε εμείς! Το δικό μας παραμύθι!
      Υγεία αγάπη και χαρά στο σπιτικό σου Ελένη μου!
      Καλό μεσημέρι, φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Βέρα! Είναι πολύ ωραίο το σπίτι σας! Μου αρέσει που το λες ΣΠΙΤΙΚΌ! Ειναι παραμυθένιο το σκηνικό!! Κάπως έτσι εχω φτιάξει κι εγώ το τζάκι! Και του χρόνου καλή μου! Με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου, έτσι δεν είναι; Σπίτι μπορεί να ναι το οτιδήποτε, σπιτικό όμως, είναι το δικό μας σπίτι που έχει ντυθεί τις φωνές, τα γέλια και τις αναμνήσεις μας! Χαίρομαι που σου άρεσε το σκηνικό μας! καλές γιορτές, Με υγεία και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου!

      Διαγραφή
  8. Βέρα μου όπως λες ποτέ δεν νομίζουμε ότι ο στολισμός μας είναι έτοιμος όμως ο δικός σου βγάζει μια ζεστασιά και μια οικειότητα ότι πρέπει για όμορφες στιγμές μέσα στο σπίτι μας με αγαπημένα μας πρόσωπα. Και του χρόνου κορίτσι μου με υγεία...φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, μιας και που λόγω των συνθηκών, οι βόλτες είναι πιο μετρημένες, προσπαθήσαμε να φέρουμε τη ζεστασιά των γιορτών σπίτι μας και νομίζω πως μέρα την ημέρα το καταφέρνουμε! Να σαι καλά, και του χρόνου να στολίσεις και συ με υγεία και να χαίρεσαι τους δικούς σου! Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφο και ζεστό σπιτάκι! Όλες οι γωνιές που μας έδειξες είναι υπέροχες Βέρα μου και βγάζουν μία θαλπωρή και μία οικειότητα! Θέλω να κάτσω εκεί μπροστά απ το τζάκι σας και να πιω το καφεδάκι μου! (Αυτοπροσκαλέστηκα κοινώς!) χαχα! Καλές γιορτές να έχετε, να το χαρείτε το σπιτάκι σας όσο περισσότερο μπορείτε! Καλή γιορτινή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα Μαίρη! Τον κερνάω τον καφέ, είμαστε στην κατάλληλη ώρα! Χαχα! Να σαι καλά για τα όμορφα λόγια σου! Καλή εβδομάδα και σε σένα με γιορτινή διάθεση!

      Διαγραφή
  10. Χαρούμενο σπίτι και λαμπερό!! Υπέροχο το σαλόνι με το τζάκι! Εκεί θα πιω το καφεδάκι μου εγώ!!Μπράβο Βέρα μου! Να περάσετε όμορφα κούκλα μου και με υγεία! Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι προσκεκλημένη Λίλια μου μαζί με την Μαίρη! Θα φτιάξω και σοκολατένιο κέικ! Να περάσεις υπέροχα και όλες σου οι επιθυμίες να πραγματοποιηθούν αυτά τα Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  11. τα κλαδια λυγαριας ειναι παντα υπεροχα και διαχρονικα! τελεια!!!! και η γυαλα σου με τα δεντρακια, υπεροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήνα μου, το 2014 έκανες το σχόλιο, το 2015 απαντάω (η ανεπρόκοπη!)!
      Τέλος πάντων, υπήρχαν λόγοι που θα αναφέρω σε προσεχή ανάρτηση!
      Να σαι καλά, να έχεις μια υπέροχη, δημιουργική χρονιά εσύ και η οικογένειά σου! Υγεία, ευτυχία και γέλιο στην καθημερινότητά σας! Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Βέρα μου πολύ λαμπερός ο στολισμός σου! Τα Χριστουγεννιάτικα μαξιλάρια σου μου άρεσαν πάρα πολύ! Καλές γιορτές να έχουμε! Και του χρόνου να είσαι καλά να ξανα-στολίσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, έστω και καθυστερημένα, αρκετά καθυστερημένα, Καλή χρονιά εύχομαι, με καλές ευτυχισμένες στιγμές πλάι σε αγαπημένους! Να σαι καλά, φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Βέρα μου άργησα να σου γράψω αλλά στο μπλογκοσπιτάκι σου μπήκα και χθες με τη Γεωργία αλλά σου γράφω τώρα με την ησυχία μου. Το σπιτικό σου μας άρεσε πάρα πολύ!!! Ζεστό, χριστουγεννιάτικο, λαμπερό!!! Το υπέροχο φωτισμένο δέντρο δημιουργεί τέλεια ρομαντική ατμόσφαιρα δίπλα στο παραμυθένιο κυριολεκτικά τζάκι!! Εχεις δημιουργήσει πανέμορφες στολισμένες γωνιές και το κόκκινο που κυριαρχει είναι το αγαπημένο μου!! Περιμένουμε και συνέχεια Βέρα μου. Και του χρόνου με υγεία και χαρά!! Να περάσετε υπέροχες γιορτές, ζεστες και με πολύ αγάπη. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θάλεια μου, μάλλον άργησα να σου γράψω και εγώ! Καλή χρονιά να έχουμε, να χαίρεσαι την κοριτσάρα σου και τον σύζυγό σου, πάντα υγεία, ευτυχία και αγάπη! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το σπιτικό σου,ζεστό και φιλόξενο!!!!!
    Και του χρόνου !!!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα και εγώ! Μόλις έγινα μέλος και στα τρία υπέροχα blogοσπιτάκια σου!!!! Να σαι καλά! Καλώς σε βρήκα και εγώ!

      Διαγραφή
  15. Καλά Χριστούγεννα Βέρα!!!! Η γωνίτσα της ραφιέρας σου είναι το κάτι άλλο!! Να σαι γερή και να περάσετε υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σχεδόν στα μέσα Φεβρουαρίου Χριστίνα μου, σου εύχομαι Καλή χρονιά με υγεία χαρά και ευτυχία! Άργησα, αλλά πιστεύω οι ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες! Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. πολύ ωραίο το blog σου..μόλις έγινα μέλος..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου
    blog: alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook: alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έριξα πολλές ματιές στο blog σου και μόλις έγινα και εγώ μέλος! Καλώς σε βρήκα!!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Βέρα !!
    Ρίξε μια ματία εδώ!
    Μόλις κέρδισες ένα βραβείο!!
    http://mamamiapetounia.blogspot.gr/2015/01/blog-post_25.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ υπέροχο το συναίσθημα να ανοίγεις τη σελίδα του blog και τσούπ! Βραβειάκι! Μου έφτιαξες τη μέρα Ζωή μου! Ευχαριστώ!

      Διαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...