Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Προτάσεις για καλοκαιρινή διακόσμηση!!

Καλησπέρα!!!
Κάτι μου λέει, ότι όλες και όλοι αυτές τις μέρες έχετε αρχίσει να νιώθετε το καλοκαιράκι να γυρνοβολάει, να κάνει την εμφάνισή του, να δίνει τη θέρμη του... ώρα για ψυχική και σωματική ανανέωση, ώρα για '' ξεχειμώνιασμα '', τα χαλιά να φύγουν, τα παπλώματα να μαζευτούν, να γεμίσει το σπίτι δροσιά και λιακάδα!!
Έφτασε η ώρα για μια ανανέωση και στους χώρους του σπιτιού μας, εσωτερικούς και εξωτερικούς, αφού στο σπίτι περνάμε τις ποιοτικότερες στιγμές της κάθε μέρας μας!
Να λοιπόν μέσα από το ψάξιμο στο internet και τα διάφορα sites και blogs τι έχω να σας προτείνω:

Εσωτερικοί χώροι

                                                                               πηγή






                                                                             πηγή














                                         πηγή




                                                                            πηγή




Και το τζάκι ανανεώνεται βεβαίως!
                                                                            



                                                                             πηγή



Εξωτερικοί χώροι








Γάζες σε φωτεινά χρώματα και καλαμωτές στα λουλουδάτα μπαλκόνια!






Μεσημεριανή σιέστα στον ίσκιο μισοκοιμισμένοι στην αιώρα μετά το μεσημεριανό...




Αυτοσχέδια σινεμά στην αυλή, μαξιλάρες και φαναράκια για βραδιές με φίλους, οικογένεια ή ρομαντικές στιγμές για δύο!



Θαλασσόξυλα, κρεμαστά φανάρια, κεριά,  σπάγκος, αχιβάδες,άσπρο και μπεζ χρώμα, μπαμπού, θαλασσινή αύρα και ήλιος, όλα δείχνουν... Καλοκαίρι!!!



Συνθέσεις

                                                                              πηγή
                                                                            

                                                                             
                                                                         πηγή   



Καλοκαιρινή διάθεση... στα τραπεζώματα!




Κήποι



                                


Βότσαλα και ελαφρόπετρες (φεγγαρόπετρες)  παντού!



Οπλιστείτε με θετική διάθεση και αισιοδοξία και ζήστε την κάθε μέρα δημιουργικά και χαρούμενα! Τέρμα τα κατσουφιασμένα, συναχωμένα μουτράκια των αγοριών μου! Τώρα ήδη ο μεγάλος ζητάει να πάμε για μπάνιο! Τα σχολεία σε λίγο κλείνουν, η θάλασσα ζεσταίνεται και τα μαγιό μας μάς περιμένουν! Ώρα για καρπούζι, γλυκό υποβρύχιο ή λουκουμάκι με τον απογευματινό ελληνικό καφέ, ώρα για άμμο στα πόδια και αλάτι στο δέρμα, ώρα για αντηλιακά και μαύρισμα ( πάντα με προστασία), ώρα για παιχνίδια και βουτιές επιτέλους, ώρα για χαλάρωση και διακοπές... 
Και όταν λέω διακοπές, δεν εννοώ απαραίτητα βόλτα σε νησάκια, εννοώ διακοπές του μυαλού από όλα όσα μας συγχύζουν, μας προβληματίζουν, μας φθείρουν... Μπορούμε με τα απλά, τα καθημερινά, τα κοντινά μας, να βγάλουμε στην επιφάνεια τον καλύτερο εαυτό μας...
Να, σαν ένα τέτοιο καλοκαιρινό δωμάτιο, θέλω να ναι ο νους μου φέτος το καλοκαίρι: Θέλω να υπάρχει φως, λιακάδα και απεραντοσύνη όπως της θάλασσας...



Μακάρι να τα καταφέρω!
Εσείς, τι θα θέλατε περισσότερο από ποτέ αυτό το καλοκαίρι;! 
Ανυπομονώ να μάθω!
Καληνύχτα σας!
Βέρα Μ.


13 σχόλια:

  1. Όμορφες ιδέες Βέρα και νομίζω σε μία βρήκα τη λύση σε ένα θέμα που είχα! Σ' ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Δήμητρα! Χαίρομαι πάρα πολύ αν βοήθησα κάπου! Έχω ενθουσιαστεί και εγώ με κάποια κ αρχίζω μικροκατασκευές και διακοσμησεις! θα τα πούμε, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πανέμορφες όλες οι ιδέες!!!! Εγώ Βέρα μου το καλοκαίρι ζω κι ότι μου το θυμίζει είναι το ιδανικό μου. Ευχαριστούμε για τις τέλειες ιδέες. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είδα πολλά που θέλω να κάνω αλλά με βλέπω να καταλήγω σε μερικές πέτρες μόνο!!! Αυτο με τα όστρακα, την αμμο και τα ρεσω το είχα ξαναδεί και μου άρεσε!!! Πρέπει να βρώ να πάρω και να αρχίσω να μαζεύω πέτρες.. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστίνα μου, και εγώ γνήσια Λιονταρίνα, είμαι άκρως καλοκαιρινός τύπος ( εκτός της χριστουγεννιάτικης περιόδου που παθαίνω εμμονή με το χειμωνιάτικο τοπίο!) και έστω και λίγα βότσαλα,άμμος και κεράκια με αναζωογονούν!
    Ελεάνα μου, και εγώ από πέτρες, ρεσώ, άμμο και μαζεμένα κοχύλια από την παραλία θα ξεκινήσω!Ελπίζω και στην εύρεση θαλασσόξυλων! Ευτυχώς που την έχω τη θάλασσα κοντά!
    Καληνύχτα σας! Θα τα ξαναπούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες όλες οι καλοκαιρινές σου προτάσεις Βέρα μου,ιδίως τα όστρακα με τα κεράκια, μου έδωσες ωραία και εύκολη ιδέα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφες προτάσεις, που μας ξεσήκωσαν Βέρα!... Ευχαριστούμε!
    Μαρίνα - Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχες εικόνες, ταξιδιάρικες! Μερικές τις έχω σώσει και εγώ στα must-do αλλά προς το παρόν λίγα πράγματα έχω δοκιμάσει! Μου άρεσαν πολύ τα μπλε κεράκια με την άμμο μέσα στα κοχύλια και οι γυάλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαίρη μου! μιας κ που ταξίδια δε κάνουμε οι περισσότεροι, ας ταξιδέψει λίγο ο νους μας!! φιλάκια!

      Διαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...