Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

5 χρόνια μαζί!!

Καλημέρα σε όλες και όλους!!!
Η σημερινή ανάρτηση είναι μια ανάρτηση χαρούμενη, μια ανάρτηση γιορτής!
Κλείνω με τον Γιάννη μου, 5 χρόνια έγγαμου βίου! Ούτε έχω καταλάβει πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός! Μαζί έξι χρόνια, τα πέντε από αυτά παντρεμένοι και δυο αγόρια να μας συνοδεύουν σε κάθε μας βήμα, να μας κάνουν την ζωή ομορφότερη, ουσιώδη και πλήρη!
Γιάννη μου σε αγαπώ, σε ευχαριστώ που είσαι δίπλα μου σε καθετί μικρό και μεγάλο, στις χαρές και στα δύσκολα, και ιδιαίτερα σε ευχαριστώ γιατί είσαι τόσο καλός μπαμπάς για τα αγόρια μας...
Αφήνω να παίξει το τραγούδι του γάμου μας, συνεπαρμένη από χιλιάδες όμορφες αναμνήσεις, ελπίζω και σε άλλα σαράντα χρόνια μαζί, ως τα βαθιά γεράματα, να περπατάμε χέρι χέρι σαν τα δύο γεροντάκια που χαζεύαμε στην Ρώμη...
Δεν είναι απίστευτα ρομαντικό; Βόλτα στα σοκάκια της Ρώμης,χέρι-χέρι...












14 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσετε!!!! Πάντα αγαπημένοι, γεροί και ευτυχισμένοι!!!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Marie, να χαίρεσαι και εσύ την οικογένειά σου!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια σας πολλά κορίτσι μου, χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη κι εκτίμηση! Να χαίρεστε τα παιδάκια σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και καλή επιτυχία στις εξετάσεις για την κόρη σου!

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά- πολλά σας εύχομαι....
    Να είσαστε γεροί και γελαστοί και πάντα αγαπημένοι!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννιώ, να χαίρεσαι την κόρη σου και καλό ΣΚ!!!

      Διαγραφή
  4. Να είστε πάντα μαζί και πάντα ευτυχισμένοι!!!!!! Να χαίρεστε τα παιδάκια σας Βέρα μου!!!
    Διάλεξατε πολύ όμορφο τραγούδι.
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελεάνα μου! Να σαι καλά για τις ευχές.. Ναι, η Μαρινέλλα είναι αγαπημένη και έχει πολύ ωραίους στίχους το κομμάτι αυτό! Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια σας Πολλά Βέρα! Να είστε ευτυχισμένοι στα χαρούμενα, δυνατοί στα δυσάρεστα και πάντα μαζί για όλο το ταξίδι που ονομάζεται ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Δήμητρα! Αυτό είναι και το νόημα νομίζω που λες και εσύ, θέλει χαρά για τις όμορφες στιγμές μα και δύναμη στις κρίσεις και στα δύσκολα για να ρθουν και άλλες πιο ευτυχισμένες μέρες!..Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ !!!ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ Μαρία! Να σαι καλά για τις ευχές, μού αρέσει το blog σου πολύ, εμένα δυστυχώς δε πιάνει το χέρι μου!
      Σε ευχαριστώ που έγινες μέλος του Fairy Wo-Mom!!!
      Καλό ΣΚ!!

      Διαγραφή
  7. Χρόνια σας πολλά Βέρα! Πάντα γεροί κι αγαπημένοι να χαίρεστε την οικογένειά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρα ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου,να σαι καλά και εύχομαι πάντα ευτυχία να συνοδεύει την ζωή σου! Καλό ΣΚ!!

      Διαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...