Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Ιδέες για δωράκια για την γιορτή της μητέρας!!

 Μπορεί να ναι ένα φιλί, ένα λουλούδι, μια αγαπημένη της σοκολάτα, ένα βιβλίο, μια κάρτα με λόγια που θα την συγκινήσουν... Μπορεί να ναι κάτι πιο ... φαντασμαγορικό, όπως, ένα ταξίδι, μια περιποίηση ομορφιάς, ένα δείπνο ή ένα εισιτήριο για θεατρική παράσταση ή συναυλία...
 Ίσως όμως να ναι απλά ένα  "Ευχαριστώ" και ένα γλυκό βλέμμα αγάπης...
Όπως και να χει, η μητέρα σου, κάθε μητέρα στον κόσμο, θα εκτιμήσει και θα συγκινηθεί με οτιδήποτε της προσφέρεις τη μέρα εκείνη... γιατί την θυμήθηκες, γιατί κάτι της είπες παραπάνω από τα καθημερινά, γιατί, μέσα της - και ίσως για κάποιες μαμάδες ανομολόγητο- κατά βάθος, το ήθελε και το περίμενε! Αυτό, το κάτι διαφορετικό, που θα της ζεστάνει τη ψυχή και θα την κάνει να θέλει να ναι για σένα ακόμα καλύτερη μαμά, η καλύτερη μαμά του κόσμου!
Και ναι, μην νομίζεις, για κείνη θα σαι παιδί, σε όποια ηλικία και αν βρίσκεσαι!!
Οπότε κυρίες και κύριοι μου, πρέπει να δούμε λίγες ιδέες για χειροποίητα ή και όχι δωράκια για τις μαμάδες μας, τις πεθερούλες μας και αν έχουμε και για τις γιαγιάδες μας που ναι δυο φορές μαμάδες μας!!


1) Καρτούλα από τα χεράκια μας φτιαγμένη!!


                                                                             πηγή

Πολύ όμορφα ποιηματάκια και γλυκιές σκέψεις για να τις εκφράσετε στο εσωτερικό της κάρτας θα βρείτε εδώ!

2)

                                                                                πηγή

Αντί για σοκολατάκια, ας γλυκάνουμε τις μαμάδες με cupcakes με ροζ βουτυρόκρεμα και ετικέτα ''Happy Mother's Day'' (υπάρχουν πολλά free printable ετικετάκια στο internet)

3)
Όλες οι μαμάδες εκτιμούν τα καλαθάκια με είδη περιποίησης αφού ποτέ δε σταματούν να είναι και γυναίκες! Για τις ικανές, υπάρχουν πολλές οδηγίες στο internet για να φτιάξει κάποιος το δικό του σαπούνι ή τα δικά του άλατα μπάνιου!


4)

Αντί για εκτύπωση των αγαπημένων μας  φωτογραφιών σε κούπα που είναι πιο συνηθισμένο, είναι πολύ πρωτότυπο να εκτυπώσουμε σε μια απλή υφασμάτινη τσάντα την αγαπημένη της φωτογραφία για να την κουβαλά μαζί της όπου και αν βρίσκεται!




Και λίγες ακόμα ιδέες για χειροποίητα δωράκια:


                                                                             πηγή
Εκτυπώστε φωτογραφίες, κόψτε τες στο σχήμα και μέγεθος που επιθυμείτε και κολλήστε τες στο καπέλο του λαμπατέρ δίπλα στη γωνιά του χουχουλιάσματος! Όμορφες εικόνες θα έρχονται στο μυαλό της μητέρας σας κάθε φορά που θα το χαζεύει...

Ακόμα, βρίσκω διασκεδαστική την ιδέα των σουβέρ με εκτυπωμένες φωτογραφίες όμορφων στιγμών της οικογένειας!
Τέλος, αγαπημένο δικό μου στην παραπάνω φωτογραφία είναι το χειροποίητο βιβλίο συνταγών, με συνταγές που θα μπορούσαμε ήδη να έχουμε γραμμένες -τα αγαπημένα της μαμάς- ή κενό, για να γράψει εκείνη όποια συνταγή επιθυμεί!
Από αύριο, θα αρχίσω να φτιάχνω και εγώ τα δικά μου! Άραγε θα αρέσουν στους παραλήπτες τους;
Εσείς, τι θα φτιάξετε για τις μανούλες σας; Ή τι θα επιθυμούσατε να λάβετε από τα αγγελούδια σας;
Περιμένω με ανυπομονησία τα σχόλια και τις απαντήσεις σας!
Καλό βράδυ!
Βέρα Μ.


7 σχόλια:

  1. Πολύ ιδιαίτερες οι προτάσεις σου Βέρα! Ξεχώρισα το βιβλίο των συνταγών για την πεθερά μου :)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Δήμητρα! Το βιβλίο των συνταγών ήταν και το δικό μου αγαπημένο, κάτι αντίστοιχο ετοιμάζω και εγώ για την δική μου πεθερά, δεν το βλέπω όμως να φαίνεται τόσο επαγγελματικό! Θα αναρτήσω τα πιο αξιοπρεπή αύριο και μεθαύριο!
      Καλό μεσημέρι να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Κι εγώ το βιβλίο συνταγών ξεχωρίζω για την μαμά μου, η πεθερά μου δεν υπάρχει πια, γιατί σαν ελληνίδες μαμάδες κάποιας εποχής θεωρούν πως ότι έχει σχέση με την κουζίνα τις αφορά! Καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Christina, όλες οι Ελληνίδες μαμάδες πιστεύω σύγχρονες αλλά και κάποιας άλλης γενιάς επιθυμούν όντως πολύ να καταπιάνονται με οτιδήποτε έχει να κάνει με την κουζίνα, ελπίζω από θέληση και άποψη και όχι από αποδοχή του αποκλειστικού της ρόλου ως νοικοκυρά! όπως και να έχει, η μάνα συνήθως.... τροφοδοτεί τον ... λόχο! Λέω λοιπόν μήπως το καταφέρω για την πεθερά μου, αλλά όλο σκοντάφτω λίγο στην εκτέλεση... Για να δούμε! Να χαίρεσαι την μαμά σου και να σε χαίρονται και σένα τα παιδιά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και των δύο μας οι μαμάδες βρίσκονται μακριά και έτσι για εμάς έχει μόνο τηλέφωνα, αν και μου αρέσει πολύ να κάνω δώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς βρεθήκαμε Βέρα! Τί πρωτότυπη ιδέα τα σουβέρ με τις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελεάνα μου, δε πειράζει, είμαι σίγουρη ότι και των δυο σας οι μαμάδες, θα εκτιμήσουν ένα απλό τηλέφωνο και μια ζεστή ευχή! Άσχημο πράγμα η απόσταση με τα αγαπημένα σου πρόσωπα!!
    Luna, καλώς βρεθήκαμε! Πράγματι, είναι πρωτότυπη ιδέα και νομίζω πως υπάρχουν αρκετά καταστήματα και τυπογραφεία που εκτυπώνουν φωτογραφίες πάνω σε οτιδήποτε! Πάντως, γίνεται και χειροποίητα νομίζω, αρκεί να ναι κανείς προσεκτικός μη χαλάσει με ζάρες το αποτέλεσμα! Φιλιά και στις δυο σας!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...