Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Music makes the world go round!!

Διαβάζοντας την Ελεάνα και την Δήμητρα και τις μουσικές αναρτήσεις τους ( τι όμορφα τραγούδια σας αρέσουν! Dance me to the end of love, Nothing else matters!), θεωρώ ότι προσκλήθηκα να αναφέρω το δικό μου ας πούμε top 5...! Δύσκολο, πολύ δύσκολο! Λατρεύω την μουσική... Παλιά ροκού, με ρέγγε φάσεις, αγαπημένα 90s και τρελή με τις μπαλάντες, disco, sooul, hip-hop, αλλά και καλά και αγαπημένα λαϊκά, ρεμπέτικα, έντεχνα, σμυρνέϊκα και αμανέδες και παραδοσιακά (καθότι Ελληνίδα και Μικρασιάτισσα), παντού, σε κάθε είδος κάτι θα υπάρχει που θα συγκινήσει, θα ξεσηκώσει, θα σε κάνει να νιώσεις κάθε συναίσθημα που υπάρχει, θα συνοδεύσει ή θα στιγματίσει κάθε στιγμή της ζωής σου!
Λοιπόν,


1) 




Για εμένα η ωραιότερη μπαλάντα ενός καινοτόμου συγκλονιστικού γκρουπ : Pink Floyd

2)




Led zeppelin... εκπληκτικοί στίχοι...

3)



Αχ!! Rolling stones! Ολόκληρο κεφάλαιο από μόνοι τους! Δεν υπάρχει τραγούδι τους που να μην μου αρέσει! Μακάρι να έρθουν όπως έχει ειπωθεί φέτος να πάω να τους δω! Πως και πως το περιμένω!
4)



Βob Marley! Τόση θέληση για ελευθερία και έρωτα στα τραγούδια του. Διάλεξα αυτό από εκατοντάδες άλλα που έχει τραγουδήσει γιατί για μένα συμβολίζει και λίγο την εφηβεία μου! Τον έχουν συνδυάσει όλοι με καλοκαίρι και κοκτέιλ, αλλά η χαρά της μουσικής του, πολλές φορές επισκιαζόταν από τον πόνο του στίχου του, όπως στο No Woman, No cry.. Αυτή είναι η reggae..
5)



Και ενώ έχω χιλιάδες αγαπημένους Έλληνες τραγουδιστές, τραγουδοποιούς, συγκροτήματα που αγαπώ, έχω δει συναυλίες και τραγουδώ τα κομμάτια τους ( όπως λόγου χάρη τον Μάλαμα ή την Νέγκα, τους Μπλε, πιο λαϊκούς όπως Μητροπάνο κ.ά), ας κλείσω με το καλύτερο ελληνικό συγκρότημα, τις Τρύπες και ένα τραγούδι σκέτη ποίηση... ''Το τρένο''. Το αφιερώνω σε όλες σας προσδοκώντας το μήνυμα που περνάει, να αγγίξει τις καρδιές σας, όπως άγγιξε και την δική μου..

Εσάς, ποια τραγούδια σας έχουν αγγίξει; Με ποια τραγούδια θα θέλατε να συνοδεύσετε σημαντικές στιγμές της ζωής σας; Όσες και όσοι από εσάς επιθυμείτε, σας προσκαλώ με τη σειρά μου, να ακούσουμε τις δικές σας μουσικές επιλογές!
Καλό μεσημέρι και θα τα πούμε,
Βέρα


5 σχόλια:

  1. Και πολύ καλά έκανες Βέρα που συνέχισες την πρόσκληση και μπήκαν και τραγούδια που, λόγω του περιορισμένου αριθμού των 5, εγώ τα άφησα απ' έξω :) Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να σαι καλά Δήμητρα! Τι να βάλεις και τι να αφήσεις απ'έξω με μόνο πέντε επιλογές!!
    Καλή συνέχεια στην μέρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερός Bob Marley!! Pink Floyd, Metallica, Rolling Stones, Deff Leppard, Scorpions έχουν συμμαδέψει γενιές και νομίζω πως θα συνεχίσουν για πολλά χρόνια ακόμα!!! Ωραίες επιλογές Βέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Pink Floyd λατρεμένοι! Και φυσικά ο Αγγελάκας είναι ποιητής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι κορίτσια που σας άρεσαν τα τραγούδια! Ας ελπίσουμε Ελεάνα όντως να ασκούν ακόμη επίδραση στους νέους τέτοιοι καλλιτέχνες, όσο για τον Αγγελάκα Δήμητρα, όχι μόνο ποιητής αλλά και εικονοπλάστης, καθετί που έγραφε και εικόνα στο μυαλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ανυπομονώ να ακούσω τα σχόλιά σας!

Γράμμα στον Αγιο Βασίλη!!!- Τα αλφάβητα των σκέψεων, Christmas Edition!!

''Ά γιε μου Βασίλη, Β λέπεις τα σκοτάδια μας; Γ έμισε η πλάση βούρκο και καταχνιά... Δ εν έχουμε σταγόνα ελπίδα,λίγο φως και μια...